Bungalow

5 reviews over Bungalow Oceans 5 Resort in het Nederlands

Mooi duikresort

jolanda_24
31-8-2013

Het resort heeft een aantal huisjes aan het zwembad en een aantal huisjes iets verder landinwaarts. Deze laatste huisjes zijn vrij klein en wij vonden de bedden knap hard. De badkamer was netjes met een buitendouche (zonder warm water). Je hebt helaas geen strand voor de deur met strandbedden, ook moet je om veilig te kunnen snorkelen een klein stukje lopen. Om te duiken is het ideaal, je stapt zo de boot op. Als je mee wilt om te snorkelen dan kan dat als er plek is. Mooie duik en snorkelplekken. Voor de deur kun je ook een snorkeltrip boeken voor nog geen 10 euro, dan ga je naar 3-4 snorkelplekken, met schildpaddengarantie en inderdaad, wij hebben 5 schildpadden gezien. Restaurant is inmiddels klaar en kun je alleen onbijten en lunchen. Voor het avondeten gaat toch iedereen richting de restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte locatie en duikschool

Fennie Baalman
30-12-2012

Wij waren de eerste bewoners van de nieuwe grote bungalow. Een heerlijk, ruim en schoon huis. De sfeer was erg relaxed! Twee van onze kinderen hebben padi gehaald; goede duikschool. Een heerlijk ruim zwembad. Ontbijt aan de bar met uitzicht op zee eenvoudig, maar goed. Er werden schildpadjes uitgezet. Wifi niet overal even goede ontvangst. Aan restaurant werd gewerkt op het moment dat wij er waren. Een locatie en duikschool om aan te bevelen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Paradijs op aarde!!!

marcel_steenbakkers
4-8-2012

Geweldig, geweldig en geweldig Wat hebben wij hier met onze 2 kids van 3 en 7 genoten. Verschrikkelijk mooi huisje met gezellige inrichting, goede bedden, fijne veranda en prachtige badkamer met buitendouche. Voor de kids een fijn stapelbed en tv met 400 zenders ofzo. Erg fijn als ze om 6 uur ochtends wakker zijn. Zwembad is fantastich met uitzicht op zee lekkere strandbedjes en huisjes liggen aan zwembad. Er wordt druk een ruimte gebouwd voor klein restaurantje. Ontbijt is simpel maar prima. Sfeer is enorm ontspannen. Sander en simone zijn erg makkelijke mensen alles kan en mag zeer flexibel. Leuk gedoken en gesnorkeld. Veel restaurantjes inde buurt, goedkoop en lekker. Iedereen verklaarde ons voor gek om 7 nachten naar zo'n rustig eiland te gaan. Wij hadden vanaf de eerste minuut spijt dat we geen 2 weken hadden geboekt. Echt top!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Oceans 5 Resort voor je op een rij gezet:

Na een maand rond gereisd te hebben op bali/lombok Gili's kun je aardig vergelijken. plus: - zeer moderne/luxe kamer en badkamer - zeer schoon - professionele, goede duikschool - aardige Nl eigenaren Minpunt - op site wordt wifi op kamer en warm water vermeld. Op complex en zeker in kamer geen wifi en warm water minimaal. Is niet erg maar dan moet je dit niet als faciliteit melden (er zijn veel andere hotels op eiland die het wel hebben) - minimaal /sober ontbijt (van 4nachten, 3 keer lauwe koffie) - 4 bungalows liggen aan een open terrein met uitzicht op boten/haven. Jammer dat de bungalows niet op locatie van mooie gili stranden ligt.

Gereisd met partner in juli 2011

Super ervaring!

Rowena
2-7-2011

Oceans 5 resort op Gili Air is net geopend en is geweldig! Leuke bungalows met uitzicht op zee en zwembad, airco en alles wat je wilt. Schoon en ruim.

Gereisd met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bungalow info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Oceans 5 Resort in Gili Air, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Oceans 5 Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.