Bungalow Gili Air Santay

3 reviews over Bungalow Gili Air Santay in het Nederlands

nooit meer !!

martijn_hendriksen
24-12-2010

Gili air santay bungalows bestaat uit een aantal zeer vervallen bamboo hutjes die verspreid liggen op een terrein zo'n 50 tot 100 meter van de zee .De hutjes zijn smerig van binnen en erg vochtig en muf . De badkamer of wat er voor door gaat is ronduit goor . In het rieten dak zitten gaten waar de regen doorheen lekt .

Ik zou er mijn hond nog niet in laten overnachten .Het ontbijt in het restaurant is dan wel weer goed . Op Gili air is dit zo'n beetje het slechtste wat je kunt treffen op accomodatie gebied . Andere hutten/bungalows liggen vaak dichter aan de kust en zijn aanmerkelijk schoner en beter uitgerust.Qua prijs zijn de andere accomodaties zeker niet duurder . De prijs die op de website wordt genoemd is veel te hoog (350.000 RPS). Betaal in het hoogseizoen zeker niet meer als 50 tot 100.000 rps per nacht . De cidomo's(paardenkarretjes) die volgens de lonely planet plm. 10.000 rps kosten, komen in werkelijkheid niet onder de 40.000 rps in beweging wat veel te duur is.

Entspannen im Gili Air Santay

Nora
1-4-2010

Ich war mit meinen Eltern über Weihnachten und Silvester dort. ein sehr angenehmer und ruhiger Platz. Die Bungalows sind einfach eingerichtet aber top gepflegt. Die Anlage mit dazugehörigen Restaurant wird von einem indonesich/österreischischen Ehepaar geführt, das sich sehr nett und zuvorkommend um die Gäste kümmert. Das Essen ist Klasse und das Restaurant liegt direkt am Meer. Sehr sehr zu empfehlen!

2008

Sst..niet doorvertellen!!

Rietapiet
31-10-2008

Eigenlijk zou ik niet moeten vertellen hoe geweldig het hier is. Rust en heerlijk eten en drinken en goedkoop. Geen gemotoriseerd verkeer, alleen fietsen en paard en wagen om je heen....een prachtrif om te snorkelen voor de deur en aardige hotelhouders. Wat wil je nog meer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Gili Air Santay in Gili Air, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Gili Air Santay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Gili Air Santay scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.