Bungalow Coconut Cottage

Bungalow Coconut Cottage

9Fenomenaal

Indonesië, Lombok, Gili Air

Op vakantie geweest naar Coconut Cottage?

9Fenomenaal

• 8.8Inrichting

Bungalow info

Meer bungalow info

7 reviews over Bungalow Coconut Cottage

• 10Lilian riksen04-06-2012

Om nooit te vergeten

Toen we hier door de vriendelijke eigenaar werden verwelkomd wisten we meteen dat het goed zat. De cottages zijn niet superdeluxe maar voor indonesische begrippen waren deze prima, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de rust, het heerlijke eten en de vriendelijke mensen die er werkten zorgden ervoor dat we met een brok in de keel na 5 dagen weer vertrokken. We hebben in veel verschillende losmens verbleven op java, bali, lombok en de gili's, maar coconut stak qua sfeer, vriendelijkheid, rust en lekker eten boven al onze verblijfplaatsen uit. We hadden nog veel lamger willen blijven en als we nog eens richting indonesie gaan, gaan we zeker minimaal een week naar coconut!

Gereisd met partner in september 2011

• 9marloes27-10-2010

Mooie bungalows!

Mooie ruime bungalows in ruim opgezette tuin. Je hebt veel privacy; je eigen bungalow met grote veranda met hangmat. Zeer vriendelijk personeel! Gili air is verder echt super; ultiem relaxed! Snorkeltour is echt een aanrader. Doe alleen wel een t/shirt aan, want je verbrandt heel snel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Metha18-09-2009

Mooi! maar....

Lekkere accomodatie om tot rust te komen. Prachtige tuin, dicht bij het strand en genoeg te doen. Echter.... De kamers worden slechts 1x per 3 dagen schoongemaakt. Dat betekend HEEL VEEL ZAND in je kamer en zelf je bed opmaken. Echt irritant. Verder hebben ze géén aggregaat en de stroomvoorziening op Gili Air houd er (heel) regelmatig mee op. dat betekend dus geen airco/ventilatie. Heel verveldn en vooral warm 's nachts. Er zou een genarator in bestelling zijn....

Gereisd met partner in september 2009

• 8cyril27-09-2008

Romantiek, relaxen en veel loungen

Hotel is gelegen op het kleine eiland Gili Air. Je voelt direct de rust als je op het eiland komt door het ontbreken van motorvoertuigen. Met paard en wagen wordt je zo naar het hotel gebracht. Het hotel is gelegen aan de binnenzijde van het eiland (circa 200 mtr van de zee) in een mooi tropisch aangelegde tuin. Management in schotse handen.

Nabij het hotel Fietsverhuur, shop en internetcafe voorhanden. (let op hele eiland geen pinautomaat). Eten in het hotel is zeer goed en betaalbaar. Overal op het eiland is loungen, veel kussens, gazebo's hetgeen de boventoon voert. Duiken en snorkelen is ook goed mogelijk (let op de stroming)

De kamers zijn zeer ruim, verzorgd en schoon. Onze kamer had een zeer ruime buitendouche, hangmat op het balkon en veel privacy. Echt een heerlijk plekje waar wij zeker nog eens naar terug gaan.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Stephanie10-06-2008

Heb er in 2006 langere tijd verbleven. Ben in juli 2007 teruggeweest en ga in juli 2008 weer! De Schots-Indonesische eigenaren zijn ongelofelijk vriendelijk en attent. Heeeeeerlijk eten. Prima cottages, lekkere bedden. Prima plek om uit te rusten, al dan niet na een dag duiken. Reserveren aanbevolen, dit wil je niet missen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9B.Hartmans21-10-2007

Hele leuke bungalows op loopafstand van het strand en snorkelrif , zeer vriendelijk personeel en 'n mooie tuin , bungalows zijn leuk met goed bed en klamboo en mooie badkamer met schoon sanitair en douchen onder open sterrenhemel , wel met zout water. Kan overal lekker eten , duiken en snorkelen! Eiland is zo klein dat er geen gemotoriseerd vervoer is , alleen paard en wagen. Wij hadden het via dreamdivers op Lombok geregeld , werkt prima, als je het zelf regelt vast nog goedkoper.

Gereisd met partner in oktober 2007

Bungalow Coconut Cottage info