Reviews over Gili Air

Voor herhaling vatbaar!

Nathalie,
    15-5-2018

Zeer goede en grote bungalow. Neem wel de superior room, want daar heb je ook warm stromend water. En neem vooral in het restaurant de zelfgemaakte ravioli!!

Heerlijk

Rob,
    3-11-2014

Prima hotel in het "drukke" gedeelte van Gili Air. Bungalows zijn eenvoudig maar voorzien van alles wat je nodig hebt, waaronder airco, safe, koelkastje. Badkamer heeft een buitendouche. Alles is in stijl ingericht. Bungalow heeft een heerlijke veranda met launchkussens. Zwembad is klein maar heerlijk om ff het zoute water van je af te spoelen. Heerlijke ligbedden bij het zwembad. Het restaurant ligt direct aan zee. Alleen bij eb is er een strandje, maar in het restaurant staan heerlijke lig/hangstoelen. Goed toeven daar. Het eten en drinken vh restaurant is uitstekend en de service van het (vele) personeel ook. Gasten vh hotel krijgen 10% korting op hun restaurantrekening. Als je bij de buren (Manta Dive) gaat duiken krijg je 10% korting op je kamer (zelfse eigenaar). Uiteraard wordt er elke dag schoongemaakt en krijg je ook schone starndhanddoeken. Het hotel ligt op een fantastische plek om te snorkelen. Ook bij eb kan je relatief makkelijk de zee in. Vier keer een schildpad gespot!

CENTRAAL GELEGEN, SCHOON EN REDELIJKE PRIJS

Bloemendaal,
    10-4-2014

Vlakbij haven (100 meter). Ruime kamer met koelkast en TV. Schoon en goede badkamer. Zwembad aanwezig. Indien gewenst ook prive bungalow met eigen zwembad. Was hier in feb 2014. 24 uurs services. Prijs per kamer (400.000 rp) incl ontbijt.

Mooi duikresort

jolanda_24,
    31-8-2013

Het resort heeft een aantal huisjes aan het zwembad en een aantal huisjes iets verder landinwaarts. Deze laatste huisjes zijn vrij klein en wij vonden de bedden knap hard. De badkamer was netjes met een buitendouche (zonder warm water). Je hebt helaas geen strand voor de deur met strandbedden, ook moet je om veilig te kunnen snorkelen een klein stukje lopen. Om te duiken is het ideaal, je stapt zo de boot op. Als je mee wilt om te snorkelen dan kan dat als er plek is. Mooie duik en snorkelplekken. Voor de deur kun je ook een snorkeltrip boeken voor nog geen 10 euro, dan ga je naar 3-4 snorkelplekken, met schildpaddengarantie en inderdaad, wij hebben 5 schildpadden gezien. Restaurant is inmiddels klaar en kun je alleen onbijten en lunchen. Voor het avondeten gaat toch iedereen richting de restaurants.

Perfecte locatie en duikschool

Fennie Baalman,
    30-12-2012

Wij waren de eerste bewoners van de nieuwe grote bungalow. Een heerlijk, ruim en schoon huis. De sfeer was erg relaxed! Twee van onze kinderen hebben padi gehaald; goede duikschool. Een heerlijk ruim zwembad. Ontbijt aan de bar met uitzicht op zee eenvoudig, maar goed. Er werden schildpadjes uitgezet. Wifi niet overal even goede ontvangst. Aan restaurant werd gewerkt op het moment dat wij er waren. Een locatie en duikschool om aan te bevelen!

Gili Air scoort een 8,1 uit 10, op basis van 29 reviews