Gili Air

Reviews over Gili Air

Een fantastische ervaring!

Lin,
    18-11-2018

Er zijn 3 Gili eilanden. Gili Air is rustiger en vandaar wat wij voor dit eiland hebben gekozen. Je wandelt in ongeveer 2 uur om het eiland heen. Er zijn veel verschillende restaurantjes en iedereen is super vriendelijk en maakt een praatje met je. Vanuit Gili Air kun je ook verschillende snorkel tours boeken! Dit is echt een aanrader! Wij hebben verschillende grote schildpadden gezien en de gids wist de beste snorkel plekken te vinden. Je komt hier heerlijk tot rust en er hangt een ontspannen sfeer!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Doe geen boeking voor uitstapjes bij personeel

Angela,
    10-8-2016

Wij verbleven in Gili Air Lagoon Resort. Mooie villa's met prachtig zwembad. Het eten is acceptabel maar niet bijzonder. Je kunt wel alles met roomservice bij je villa bestellen.

Verder hebben wij op advies van een medewerker achter de bar een snorkel-uitjstape geboekt voor 200.000 roepia pp. Omdat hij een medewerker van het hotel is, vertrouw je er op dat het eerlijk gebeurt. Echter (bij navraag andere mensen op de boot) achteraf bleek dat een ticket bij andere boekingskantoortjes langs de weg maar 100.000 roepia kostte. Heb geprobeerd verhaal te halen maar als hij mij zag ging hij zich snel verstoppen. Toen ik hem eindelijk te spreken kreeg, bleek dat hij niet bereid was ook maar iets te regelen ( allemaal smoesjes zoals boekingskantoor is gesloten, enz.). Wat ook vreem was, was dat wij geen voucher kregen. Mogelijk heeft hij nog geld in eigen zak gestoken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtig eiland

Frank Imming,
    19-11-2013

Weg van de drukte van Java, Lombok en Bali heb ik nog een aantal dagen op de Gili Islands mogen vertoeven. Waar de andere eilanden een meer feest imago hebben is Gili Air echt een verademing in alles. Relaxt en schoon eiland, hele leuke mensen (geen pusherige verkopers op iedere hoek van de straat), heerlijk eten en rust. Wij waren dan wel niet in het hoogseizoen, maar de rust die je op dit eiland vind heb ik nergens anders in Indonesië ervaren. Je kan er prachtig snorkelen en de strandtentjes hebben fantastisch lekker eten en drinken.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wow

Linda,
    9-2-2013

Een geweldig eiland met fantastisch strand. Je verbrand hier wel snel, dus een bedje met dak is erg fijn. Snorkelen is zo vanaf het strand te doen. Nadeel is wel de vele kwallen. Je moet ook geduld hebben, je kan niet zomaar naar een ander eiland en de taxiboot kan zomaar een paar uur later komen. Gelukkig is dat geen probleem op dit eiland.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijs op aarde

marcel_steenbakkers,
    4-8-2012

Genieten relaxen en alles bij elkaar is het erg fantastich.hier is nog een bepaalde sfeer te vinden die moelijk onder woorden is te brengen. Het is niet 1 iets wat eruit springt, maar het totaalplaatje maakt gili air zo'n fijne plek!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Gili Air scoort een 8,1 uit 10, op basis van 29 reviews