Bestemmingen in Kalimantan (Indonesisch deel Borneo)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

vakanties Kalimantan (Indonesisch deel Borneo)

Reviews over accommodaties in Kalimantan (Indonesisch deel Borneo)

Goed hotel

Sandor,
    11-9-2016

Centrale ligging in Banjarmasin. Voor de canal-tour en pasar terapung moet je bij de gids zijn die regelmatig naar het hotel komt. Openbaar vervoer in Banjarmasin is schaars; zeker in de avond.

kort verblijf

LT,
    28-10-2012

Door omstandigheden verbleven we hier maar 1 nacht. De service is goed, het eten authentiek (soto Banjar!)/prima. 's Ochtends live Banjarese volksmuziek. Minpunten zijn er ook: gedateerd interieur, een actuele verbouwing (waar het hotelmanagement overigens via e-mail attent ruim van tevoren voor had gewaarschuwd ), een voor ons als niet-rokers moeizaam rookbeleid (niet alle kamers bleken rookvrij; in het restaurant mocht gerookt worden) en 's avonds een karaoke-act van "mindere kwaliteit".

Prima hotel

Rudie,
    26-6-2011

Goed hotel, kleine kamer, gedateerde douche.

Prima service.

Ontbijtbuffet en Diner prima.

Wifi in de lobby.

Beste optie in Benjarmasin

Dutch girl,
    12-5-2011

Beetje gedateerd en groot hotel met vriendelijk personeel en veel faciliteiten.

goed

elf,
    21-2-2011

Een fijn hotel, lekker eten

Mooie omgeving, lekker relaxen