Hotel Tulips

IndonesiëJavaYogyakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Tulips voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 18 reviews

8.2FantastischScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

19 Reviews over Tulips

• 8J & M & E11-05-2016

Kleinschalig, goede ligging, goede prijs/kwaliteit

Kleinschalig hotel, vriendelijk personeel, gunstig gelegen: op wandelafstand van het Kraton en vlakbij diverse restaurants en barretjes. Nog een pluspunt: het verkoelende zwembad. Kamers zijn groot genoeg. Konden misschien nog wel wat beter (met name de badkamer) maar wie zit er nou heel de dag op de kamer tijdens een vakantie in Yogja waar zo veel te zien en te doen is? Kamers worden iedere dag gepoetst en iedere dag nieuwe handdoeken. De keine stukjes tuin rond het zwembad worden goed bijgehouden. Eigen terrasje en desgewenst wordt het eten / drinken naar de kamer gebracht. Kortom: geen echte minpunten.

• 6Marian27-02-2013

Uitgeleefd hotel

Tijdens onze rondreis door Indonesië verbleven wij 2 nachten in dit hotel. De kamers zijn heel rustig gelegen in een mooie tuin rondom het zwembad en hebban allemaal een eigen terrasje met zitje. Doordat er weing afscheiding is tussen de terrasjes onderling heb je wel zeer weinig privacy als je daar zit.. De kamers zijn klein en zeer gedateerd en uitgeleefd. Het sanitair was in zeer slechte staat. Onze wc liep continu door en op het laatst was deze helemaal kaopt. Handdoeken werden niet vernieuwd hoewel dat bij dat vochtige weer geen overbodige luze is. Pluspuntje: er was wel een goede koelkast op de kamer.

• 8Regina Warmenhoven10-08-2012

Toppie

Een gezellige omgeving. De mensen zijn heel erg aardig. Erg overzichtelijk als je met kleine kinderen bent. Zeer aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen. Het eten is heel erg lekker en smakelijk. Mensen zijn vriendelijk. Wij komen zeker weer terug hier.

• 7Truus Butter22-11-2010

prima

hotel op prima lokatie. als je binnenkomt een oase van rust. kamers goed. wel eerst opzoek gegaan naar de stekker voor de koelkast. Er liepen bij alle 3 geboekte kamers mieren. Bij zwembad inderdaad te weinig zit/lig mogelijkheden.

• 8Marloes27-10-2010

Leuk hotel met goede prijs-kwaliteitverhouding!

We hebben in juli 5 nachten geslapen in dit hotel. Het was een heel prettig hotel, rustig gelegen en met een zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, verschillende excursies zijn direct bij het hotel te boeken voor een goede prijs. Wij zijn van hier uit naar Prambanan, Borobodur en Ramayana ballet geweest. Een 6e nacht konden we helaas niet meer blijven omdat het was volgeboekt. Qua eten hebben ze niet heel veel aanbod, maar er zijn genoeg andere restaurants in de straat te vinden.

• 8fam. kortink21-08-2010

prettig Hotel ,schoon zwembad

zeer vriendelijk personeel , regelen alles voor je. staan direct klaar.eigenaar zegt zelf geen woord komt stuurs over.maar zie je ook weinig. stroom kan snachts wel eens uitvallen. eten /ontbijt prima . aanrader voor deze locatie en verhouding met de prijs.centrale ligging. taxi kost bijna niets en komen stipt op tijd . wel prijs afspreken of meter aan laten zettten.

• 10C.v.d.velden11-07-2010

Gezellig knus klein hotel

Het was hier goed vertoeven 2 weken lang.Ligging heel centraal temidden van gezellige straatjes.En rust achter in de tuin rondom de kamers.Een mooi zwembad ,dat je ook wel nodig hebt met die hitte. Onze Vipkamer was ruim en comfortabel en dat voor dat geld.Het personeel is supervriendelijk en lief.Het eten was er goed.Geen buffetten ,maar dat heb je daar met die warmte ook helemaal niet nodig. Wel jammer dat er maar 4 ligbedden stonden rondom het zwembad.Soms was er niemand ,maar soms kwam je stoelen tekort. Je kan vanuit het hotel ook excursies boeken. Ik kan het iedereen aanraden ! Wij hebben een onvergetelijke reis gehad

• 9marjon buisman30-03-2010

beste hotel in de stad

een fantastisch hotel in een parkachtig landschap. je komt weer helemaal op adem. kamers brandschoon en alles werkt. het zwembad is heerlijk groot.

• 10jan van stralen30-03-2010

een oase

wanneer je uit de drukke stad binnenkomt is het eerste wat je opvalt de rust en het groen. fantastische bediening en schitterend zwembad.

• 10Yvonne12-01-2010

Heerlijke start rondreis, personeel super!

Prachtige kamers met goede airco en warm water. Leuke locatie, ondanks drukke straat aan voorzijde totaal geen geluid in kamer en bij zwembad. Zwembad is heerlijk. Gratis upgrade omdat eigenlijk geboekte kamer nachtje bijgeboekt was. Eten is heerlijk en superbetaalbaar, iets minder keuze. Personeel is super vriendelijk!! Excursies vanuit hotel te boeken, snel en goedkoop geregeld. Na aankomst gelijk volgende dag Borobudur en Prambanan kunnen bezoeken.

Hotel Tulips info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar