Vakantiehuis Tanen

5 reviews over Vakantiehuis Tanen in het Nederlands

Een oase van rust

Pierre en Vivian
22-11-2010

Na een lange reis en een drukke en eerste chaotische trip in het Indonesische verkeer kwamen we aan in Tanen: een oase van rust.

We werden gastvrij ontvangen door Dewi en Tatang. Het ligt wel een stukje van Yogja, maar als je van rust en het echte Indonesche leven houdt is dit een absolute aanrader. Dewi kan heerlijk koken. Weinig insecten en een prachtig zwembad.

2006

We zijn hier 10 dgn geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. Gastgezin van Dewi&Tatang zijn geweldig! Dewi kookt heerlijk en Tatang rijdt prima! Alles lekker op zn Javaans; gemoedelijk, open, vriendelijk en bescheiden. Lekker rustig gelegen in klein dorp en 20min van Yogja. Hier ervaar je het echte Javaanse leven, als je er oog voor hebt! Vraag aan Dewi+Tatang, ze willen je met alles helpen. En zijn supersuper blij met kadootjes (kleding), fooi of kleinigheidje als dank! De prijzen die ze rekenen voor het heerlijke eten en was bijv. zijn superlaag.

geweldige lokatie voor gezin, veel rust service en geode zoirg van staff,auto en chauffeur prima, mooie omgeving schoon groot zwembad

2005

het is een geweldige lokatatie

yvonne
    8-8-2005

het is een geweldige lokatatie. Heel rustig Heel koel, geen insecten, lieve bedienden, En een prachtig zwembad

Met een lekekr pilsje op de veranda Wat wil een mens nog meer???

een geweldig huis, mn zeer huislijk en een fantastiche staf die er alles doen om het je naar de zin te maken.

Voor rust is het een ideaal huis Heerlijk zwembad, zeer gemoedelijk leven in een kampong Heerlijk heerlijk

Vakantiehuis Tanen 9.6 10 5 .