Hotel Santika Yogyakarta

IndonesiëJavaYogyakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Santika Yogyakarta voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Santika Yogyakarta

• 5Richard26-07-2013

Zeker geen aanrader

Omdat de laatste review al van 2006 is, hier een update 7 jaar later. Het hotel is echt vergane glorie. Was hier in het hoogseizoen. Entertainment is er niet, slecht verlicht buiten omdat er vrijwel niemand overnachtte vind men het blijkbaar niet de moeite het licht aan te doen. Kamers zijn niet schoon, vlekken in lakens, overleden kit randen, lekkende kranen, etc. Het is zoals het zo vaak gaat in indonesie, mooi en prachtig zolang het gebouw niet ouder is dan een paar jaar, daarna treed het verval in snel tempo in, en wordt het nuet of slecht onderhouden. Lobby ziet er wel mooi uit, maar zodra je de lift uit stapt op de verdiepingen slaan de teleurstellingen toe. Wilden eigenlijk in het (veel betere) phoenix hotel logeren maar was vol geboekt (wat m.i. Een goed teken is) .

• 9Annemieke02-08-2006

Wij zijn hier in juli 2006 geweest. Het personeel is zeer vriendelijk, het eten in het restaurant heerlijk. Of je nu europees of aziatisch eet. Ontbijt zeer goed. Kamers/badkamer goed verzorgt, rond 18:30 komt er iemand langs om te vragen of je nog schone handdoeken en water nodig hebt. Wil je winkelen, de bellboy zorgt voor een bedjak, die eventueel zelfs wacht tot je klaar bent om je terug te brengen naar het hotel, tegen een zeer schappelijke prijs. Komen hier graag nog eens terug.

• 9marga27-07-2006

wij hebben hier in juli geweest omdat melia purisani gesloten was i.v.m. de aardbeving t was een net hotel zeer vriendelijke mensen goed onbijt je kunt met de betjak naar de malborrostraat ik geloof wel als je de taal niet spreekt dat je duurder uit bent als mijn man alleen was waren de indische koekjes ook goedkopen en de boeroeboeduur en pramadan ook ik 10 en 11 dollar hij 8000 wat nog geen 80 eurocent is we hadden ook een taxichaffeur voor heel de dag wat goedkoop is en zo t binnenland gezien prachtig ook de heilige berg bantul en parantrettis zee prachtig

• 9Shirley26-07-2006

We zijn net terug en we kunnen vertellen dat het santika hotel Yogya erg goed is. Zodra je buiten bent is het iets minder maar taxi's en becaks staan er zodat je toch overal naar toe kunt. De taxi is wel duur. Maar voor wat betreft het hotel; heel erg goed. Als we teruggaan dan gaan we zeker weer naar Santika!

• 9Petra Maurits13-06-2006

Wij waren hier twee weken in januari 2005 vanwege de trouwerij van mijn broer. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk, het eten fantastisch en zeer gevarieerd. Je kunt zowel Aziatisch als Europees eten. De kamers waren erg schoon, iedere dag schone badlakens en om de dag nieuw beddengoed. Na een week stond er zelfs een schaal fruit op de kamer. Alles is hier vandaan goed bereikbaar, het vliegveld is wel een half uurtje met de taxi, Yogyakarta is enorm groot. Er is ook een prachtig zwembad en iedere avond is er live-muziek in de lounge/bar. 's Middags is het genieten van de gamalan.

• 9saaar29-09-2004

boro budurr is een van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien

• 8Fam. van Leeuwe Kirsch23-08-2004

Dit was het 1e hotel van onze rondreis door Java en Bali. Het is een fantastisch hotel. Er is een fitnessruimte en een mooi zwembad. Het hotel ligt erg centraal in het hectische centrum van Yogja. De Borobudur en de Prambanan liggen op ong. 1 uur rijden.

Hotel Santika Yogyakarta info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar