IndonesiëJavaYogyakartaPensions YogyakartaPension Rumah Kayen Family Homestay

Pension Rumah Kayen Family Homestay

IndonesiëJavaYogyakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Rumah Kayen Family Homestay voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Pension info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer pension infoTonen op kaart

2 Reviews over Rumah Kayen Family Homestay

• 9Marloes17-01-2016

Heerlijke afsluiter van onze reis

Geweldige plek om te verblijven. Mooi uitzicht bij het ontbijt, leuk zwembad, vriendelijk personeel. Ze hebben scooters te huur zodat je zelf de omgeving kunt verkennen. Er is heel veel te doen in en rondom Yoghayakarta. Leuke sfeervolle stad, interessante tempels, vulkanen etc. Mijn vriend was jarig en daar hadden ze taart voor gekocht en wij yebben dit op Waisakday bij de Borobodur gevierd: erg speciaal! Het is niet midden in het centrum, dus lekker rustig!

• 9Gast18-11-2014

Rustig gelegen aan de rand van een rijstveld

Kamers zijn met zorg Indonesisch ingericht en minimalistisch maar meer heb je niet nodig. Badkamer is altijd in verbinding met open lucht. Wij hebben hier echter geen ongedierte gehad. Tussen de kamers zijn overal zitjes met als hoogtepunt een balkon met uitzicht op rijstvelden. Op twee plaatsen staan koelkasten voor het koelen, drinkwater koud en warm in taps. Koffie en thee aanwezig net als in 1 koelkast drinken tegen betaling. Mooi zwembad. Handdoeken beschikbaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat ook mee denkt! Super. Tegen betaling vervoer beschikbaar, zelfs al voor zonsopgang. Geen restaurant aanwezig maar wel bezorgservice voorhanden wat netjes uitgeserveerd wordt. Prima verzorgd ontbijt. Kortom een verblijf alsof je bij de mensen thuis inwoont. Klasse!

Pension Rumah Kayen Family Homestay info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar