Rondreis Java Bali Dadang Supardi

Rondreis Java Bali Dadang Supardi

9.2Fenomenaal

0.2km van centrum

Op vakantie geweest naar Rondreis Java Bali Dadang Supardi?

• 10J. Van de Giessen Ehlert28-04-2019

Geweldige reis gehad

Goede reisleiding prachtig land mooie cultuur en natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Nel den Hartog28-04-2019

Fantastisch , een aanrader!

We hebben een rondreis gemaakt door Sumatra, Java En Bali. We zijn in vele accomodaties geweest, meestal op de meest fantastische plekjes. Sumatra vonden wij het mooist, vooral de natuur. Bali was het meest luxe.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Hannie25-04-2019

Heerlijke verzorgde vakantie

Natuurschoon in nationale parken, interessante forpen en steden, goede hotels

Alleen gereisd in juni 2017

• 9Piet van Sprang06-04-2019

een pracht ervaring om daar eens te kijken

Gewoon goed lezen en kijken wat je krijgt. Alles wordt goed geregeld

Gereisd met partner in februari 2019

• 10J J M Bertrand03-04-2019

Emotionele reis mee gemaakt

Als verzorger rondreis gemaakt met touroperator maatwerk reis

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Gerry Zijlstra - de Vries02-09-2018

Goed verzorgd

Goede busreis, fijne groep. Heel gezellig

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9Judith14-05-2018

Een diverse vakantie met alles erop en eraan.

We hebben verschillende tripjes gemaakt. We zijn in het Noorden van het land gestart en hebben het land doorkruist . We hebben veel gezien, zoals het dorpje Sapa en de reisvelden waarbij we begeleid werden door een goed Engels sprekende dorpeling. We hebben een boottocht gemaakt over het prachtige Halong Bay in een authentieke boot met veel luxe en eten. Na ongeveer een week zijn we met een nachttrein naar het midden van het land gereisd, naar Ho An. Dit is voornamelijk een plaats om lekker op het strand te liggen. Er waren wel wat bezienswaardigheden, maar die moest je wel zoeken. Ik vond het erg toeristische en vernederlandst. Vervolgens zijn we met het vliegtuig naar Ho Chi Minh gevlogen. Deze metropoolstad is overweldigend, met zijn hoge gebouwen, en scooters. Ook werden we geconfronteerd met de Viëtcong oorlog in de Ci Chi Tunnels. En 'last but not least' zijn we naar een drijvende markt geweest. Kortom indrukwekkend en prachtig

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Petra13-04-2018

Een reis om nooit te vergeten

Prachtige natuur, overheerlijk eten , vriendelijke bewoners. En goede hotels.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Scheepers03-03-2018

Verrassend, gezellig

Geen speciale voorbereidingen nodig. Alles is geregeld, gewoon genieten.

Alleen gereisd in juni 2017

• 9chris visser03-03-2018

Morgen weer!

De reis van touroperator was bijzonder goed georganiseerd. Je had genoeg vrijheid om zelf op pad te gaan en de excursies waren buitengewoon interessant. De reisleidster was erg goed op de hoogte van de gebruiken in dit land . Voor dit land moet je goed op de hoogte zijn van kledingvoorschriften ,m/v, en die ook naleven. Hoogtepunten van deze reis? The silent towers in Yazd, de karavanserai in Shiraz, Isphahan en natuurlijk Teheran. Een onvergetelijke reis.

Alleen gereisd in oktober 2016

10 van de 14 reviews gezien