Hotel Quality Hotel Yogyakarta

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Hotel Yogyakarta voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Quality Hotel Yogyakarta in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

prachtig hotel

wout1949
1-5-2012

Tijdens rondreis dit hotel aangedaan.

Hebben hier een paar fijne dagen gehad

Prima hotel.

Hink
9-11-2010

Goed hotel, valt weinig op aan te merken. Betaalbare en goede was service.

Een super goed hotel

Danny
7-8-2009

Tijdens de rondreis met touroperator door Indonesie dit hotel aangedaan, 2 nachten verbleven. Erg luxe kamers, goed Japans restaurant, veel variatie in het ontbijt.

Leuke gezellige hotelbar. De Carrefour is op loop afstand, wel gelegen aan een drukke weg. Goede laundry services.

2008

Japans eten!

Peter en Marion
18-10-2008

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel, grote schone kamers. Prima bedden. Eten kun je er in verschillende restaurantjes (inpandig) Met name de Japanner (aan de plaat!) is zeer aan te raden. Zeker gezien de prijs ervan een absolute aanrader.

Ontbijten met hagelsag en pindakaas. Gewoon of je thuis bent. Al met al is dit hotel een verademing.

Zeer mooi hotel

Demi
15-4-2008

Zeer mooi hotel. Mooie grote kamers met grote badkamer. Het ontbijt was super !! Zelfs hagelslag.

Vanuit het hotel kun je zo een taxi pakken naar het centrum of naar 1 van de grote shoppingmalls. Die zijn zeker te moeite waard.

Echt een toppertje !!

Goed hotel

mooi zwembad

tijdens ons verblijf 1 restaurant open

eten goed luxe en aan de prijs

warenhuis tegenover hotel

haal daar biertje voor je koelkast heb je 9 voor de prijs van 1 in hotel

2007

Goed hotel met ruime, schone kamers. Hier twee nachten verbleven, en dat is goed bevallen. Leuke pub naast het hotel waar iedere avond live muziek te vinden is.

Prima internetservice en het personeel spreekt goed Engels.

We hebben het Chinese restaurant bezocht, waar we veel en lekker ete kregen voor, naar Hollandse maatstaven, weinig geld.

Mooi groot hotel

HGBS
8-9-2007

Mooi groot hotel. Kamers goed. Leuk zwembad. In de buurt grote supermarkt waar van alles te krijgen is. In het familierestaurant waren we de enige gasten maar desondanks liet de service te wensen over. Na 15 min. kwam de ober meedelen dat de wijn op was. Toen groentensap besteld (stond op kaart) kwam de ober met groentensoep. Na 15 min. kwam hij vragen welke groenten erin moesten. Toen waren we dus al klaar met eten! Maar toch een leuk hote in een hele leuke stad!

Leuk hotel! Ziet er sjiek uit! Lekker gegeten, en erg leuke band in de bar! Wij zijn hier 2 nachten verbleven en wilde eigenlijk nog wel langer blijven! Yogja is zowiezo een leuke stad!

Prima Hotel

Bert
28-7-2007

Prima Hotel. In tegenstelling tot andere hotels spraken ze hier redelijk engels. Groot maar ook schoon (ook dit kan anders op Java). Goed eten in de restaurants (3 stuks: Chinees, Japans en Europees). Helaas ligt het hotel aan een zeer drukke toevoerweg naar het centrum. Taxi niet duur maar trek een half uur uit om in het centrum te komen. Goed zwembad. Niet erg creatief maar alles is er. Ruime kamers met fatsoenlijke badkamer en airco (dat heeft ook niet ieder hotel op Java!). Naast hotel kleine goedkope winkeltjes.

Ga hier ook bellen (met tijdklok en geldmeter).

Dit hotel wordt aangedaan door FOX Vakanties.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Hotel Yogyakarta in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Hotel Yogyakarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Hotel Yogyakarta scoort een 8.14 uit 10 op basis van 14 reviews.