Hotel Peti Mas

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Peti Mas

• 2017
    7Willems Nicole13-07-2017

Oase van rust vlakbij Malioboro.

Zijstraatje v Malioboro. Dichtbij shoppingmall en 's avonds veel ambiance in alle straatjes. Hotel heeft mooie tuin met zwembad. Tot 21u gratis snack met thee/koffie, ontbijt dag op voorhand keuze doorgeven. Ook toast met ei, jam en boter. Wel oordoppen meenemen want in het hotel is ook een kleine moskee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Esther26-02-2013

Prachtig plekje in de drukte van Yogyakarta

Mooie schone kamers, prachtige tuin. Een oase in de drukte van de stad. Echt genieten.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8Eduardo Smits30-01-2012

Topper

Aflgelopen 4 januari verbleef ik in dit hotel. Wat een topper! Waar vind je nog zo'n accommodatie waar je 's middags nog een kopje koffie of thee aangeboden krijgt. Fantastische locatie.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Joeri13-08-2010

Goede prijs, fantastische ligging

Goed, het is al een tijd geleden dat ik hiernaar toe ben geweest. Maar ik kan me niet voorstellen dat er veel veranderd is. Als je naar Java gaat, moet Yogyakarta bezocht worden. Het is niet alleen een leuke stad, je kunt het ook als basis gebruiken om naar de Borobodur te gaan. Wisma Peti Mas is dan dé plek om te logeren. Voor een 2 persoonskamer betaal je ongeveer 40-45 euro en dan krijg je een brandschone kamer. Het zwembad is relatief grooot en wat veel belangrijker is: je bent 15 meter van Jalan Malioboro, de Kalverstraat van Yogya. Fantastisch. Ook erg goed om te weten: het restaurant serveert een van de lekkerste soto's die ik ooit heb gegeten. Boeken!

Gereisd met partner in september 1994

• 7Suryo19-10-2008

Geweldige uitvalbasis voor Yogyakarta

Het ligt in het zijstraatje van de Malioboro straat. Je merkt nauwelijks van de drukte. Vliegtuigspotters kunnen beter een kamer nemen op de derde verdieping. Dan heb je namelijk een mooi uitzicht op overvliegende vliegtuigen. Leuk aangekleed hotel met zeer vriendelijke personeelsleden. Een zwembadje in het midden. Na drie uur 's middags krijg je gratis warme snack en koffie/thee. De keuzemenu voor het ontbijt kunnen de liefhebbers van het Indonesisch eten zeker tevreden stellen. Ze regelen op verzoek uitstapjes naar Borobudur of Prambanan. Naar Prambanan kun je goedkoop met de bus van Trans Yogya gaan. Naar het vliegveld kun je of met de bus van Trans Yogya of met de trein gaan. Het hotel ligt wel in de buurt van moskëen. Dus wees voorbereid op het eerste gejengel om 04.00 uur 's nachts.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8T P Keng28-05-2008

Op aanraden van anderen zijn wij hier naar toe gegaan. Het was een goede tip. De kamers liggen aan een zeer mooie tuin met het restuarant in het midden. Vriendelijk personeel. Een minpunt kan zijn dat de vogels in de kooien soms wel erg vroeg fluiten.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8marijke gentenaar18-06-2007

voor mij de 2de keer dat ik in PETI MAS logeerde in 2005 was ik er ook dit jaar hebben wij in het nieuwe gedeelte gelogeerd mooie kamers had wel groter mogen zijn badkamer is erg netjes personeel erg vriendelijk en eten is goed de tuin is een beauty zou ik ook wel willen bij mij thuis wordt elke dag verzorgt mooie vogelkooien met zeer bijzondere vogels erin hotel is gevestigt midden in het centrum alles dicht in de buurt en voor een paar centen kan je met de becak mee die je door heel JOYKYA vervoert je ziet dan zooooveeel een echte aanrader moet je echt doen

Gereisd met familie in mei 2007

• 8Remco Blaas24-04-2005

Ik sliep in Mei 2004 in dit hotel op aanraden van vrienden die er zeer van zijn gecharmeerd. Ik snap waarom. Een prachtig gebouw, met veel planten, bloemen, water en zangvogels. Geweldig leuk. Prima kamer, alleen erg donker, maar ach.. Verder wonen er behoorlijk veel Indonesiers in het complex, en dat is op zich erg bijzonder. Maar ik vind nou niet dat Yogya zulke leuke inwoners heeft, dus ik was niet altijd happy met het hotel. Service: is okee. er werkte ook een vrouw die een beetje Nederlands kan praten (volgens haar door de vele Nederlandse gasten). Verder erg moeten lachen met de vogelverzorger/ontbijtkelner. Alleen een beetje jammer dat ze ons bij vertrek er niet aan herinnerden dat we nog dingen in de kluis hadden zitten (al was dat natuurrrlijk ook behoorlijk stom van onszelf). Al met al is het een leuk hotel, pal op de Jl.Malioboro, en dicht bij het treinstation.

Gereisd in april 2005

0 tips over Hotel Peti Mas

0 vragen over Hotel Peti Mas

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresJalan Dagen, No. 27 55271(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website