Hotel Novotel Yogyakarta

IndonesiëJavaYogyakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Yogyakarta voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Novotel Yogyakarta

• 8W.F. Stassar22-02-2013

Echt een goed hotel

Prima kamers Ontbijt was erg goed Een gezellige uitstraling Alles netjes schoon Kortom een aanrader

• 10peter pan28-03-2009

Superrrr!!

Gewoon Superrrrrrrrrr Gezellig, goede bediening, geweldig personeel! al met al een echte aanrader!

• 9Nadja09-10-2008

Aanrader

Heerlijk hotel met goede ligging. Nabij hotel ligt shopping mall met verschillende eetgelegenheden. Maar ook aanrader is eten in Jalan Marlioboro, waar je bij eettentjes op de grond kan zitten. Leuke ervaring. Hotel ligt aan drukke weg maar binnen rustige uitstraling. Verder business centre waar je kan internetten.

• 8alberto20-08-2008

goed hotel -

Ben nu enkele keren in Novotel Jogja geweest. Mooi hotel, goede service. Eten is ietsje minder maar zeker niet slecht. Executive rooms zijn niet veel beter dan Deluxe rooms, niet direct aan te bevelen hier meer geld voor uit te geven. Ligt naast Galeria winkel centrum. Niet ver van alle attracties. Na Mercure Hotel is dit toch een van de betere hotels in het centrum van Jogjakarta

• 8veejay23-05-2008

Prima prijs kwaliteitsverhouding. Voor ongeveer 35 euro per nacht had ik een mooie kamer die er bijna als nieuw uitzag. badkamer was wat krap maar heel netjes. Mooi maar druk zwembad. Ontbijtbuffet prima en dat goldt ook voor het overige eten. Jammer alleen dat ik 1x om 6 uur smorgens gewekt werd met de vraag of mijn raam open moest ??!!! Prima hotel voor een prima prijs.

• 8Judith de Jonge30-04-2006

Leuk hotel voor 1 of 2 dagen. De kamers zijn modern en schoon maar niet luxe.Ben zelf ook in het Melia hotel geweest en dat was toch echt beter.Maar ja ook een stuk duurder. Er is een goede kwalitiets prijsverhouding

• 9Joshua11-07-2005

In 2003 tijdens een rondreis zijn we hier geweest. Vootreffelijk hotel, goed gesitueerd en een voortreffelijke service.

• 9Fam.Bos15-01-2005

Tijdens onze rondreis juli/aug 2004 dit hotel bezocht.prachtige kamers ingericht met teak (jati)houten meubels een schitterend zwembad,marmeren badkamer.Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Hotel Novotel Yogyakarta info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV