Hotel Jayakarta Yogyakarta

Hotel Jayakarta Yogyakarta
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Jayakarta Yogyakarta voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Jayakarta Yogyakarta in het Nederlands

Met vrienden

net hotel vriendelijk personeel

meisjuh
26-10-2016

Hotel kamer was prima. Eten meer als prima. Erg vriendelijk personeel. Minder was de drukke weg voor het hotel, maar ja je zit midden in een drukke stad.

fijn hotel

Spkk
18-5-2014

hier zijn wij 4 nachten gebleven omdat wij ziek werden, dokter is geregeld.

de groep vertrok, wij bleven.

veel op bed gelegen, de laatste dag bij het zwembad gelegen en weer aansterken.

tegenover supermarkt, daar geld pinnen en alles te koop. veilig oversteken met klaarover.

vriendelijk personeel. behulpzaam. door auto gratis naar vleigveld, ongeveer 5 minuten rijden.

wel veel lawaai van de vliegtuigen, voor je gevoel starten ze in de achtertuin van het hotel.

Best bezochte hotel op Java

Martin Pijnappels
10-12-2011

Dit hotel onderscheid zich echt van de anderen. Prima service, lekker eten en een gezellige bar vlak naast het zwembad.Ligging is inderdaad ongunstig. Van het vliegveld heb je weinig last.

Gratis wifi voor computer en smartphone. Van de vijf bezochte hotels op Java was dit het absolute hoogtepunt.Gingen met pijn in hart weer verder naar Malang.

Prachtig hotel

Lars
28-9-2011

Dit hotel bezocht tijdens een rondreis. Het hotel beschikt over nette kamers en een mooie tuin. In deze tuin ligt een mooi zwembad. Het hotel is gelegen in de nabijheid van de luchthaven van Yogyakarta. Overdag hoor en zie je de vliegtuigen vliegen, 's nachts heb je echter nergens last van. Voor het hotel ligt een drukke weg. Er is echter een beveiligingsmedewerker aanwezig die je helpt met oversteken. Aan de overzijde van deze weg ligt een grote supermarkt. Bier is hier echter niet te krijgen (vanuit het hotel enkele honderden meters naar rechts lopen ligt een "Cirkel K" winkel aar men bier verkoopt). Het restaurant van het hotel is prima (in de omgeving zijn namelijk weinig restaurantjes te vinden).

Absolute aanrader!!

Koos
4-8-2011

Zeer luxe uitgerust hotel. Zeer schoon, en uitermate vriendelijk personeel, die zich toch in mijn ogen onderscheid van andere bezochte hotels, qua professionaliteit en attitude.

Ligging is een minpunt, dwz drukke omgeving, waar je overigens redelijk weinig last van hebt.. dit is nu eenmaal een stad in Indonesië.

Wil je je laten verwennen in een heerlijk hotel, dan is dit een absolute aanrader.

Eten is ronduit goed (voor elk wat wils), prijs is wat hoger voor Javaanse begrippen, maar voor ons Europeanen nog steeds zeer goed te doen.

mooi hotel met een mooie tuin

christaendick
31-7-2011

Prachtig hotel van de JaYakarta group. Mooie en ruime kamers, compleet ingericht. Prachtige tuin met een goed onderhouden groot zwembad. Jammer alleen dat er zoveel geluidsoverlast van buitenaf de hotelkamer binnenkomt. Een drukke weg (echt zo druk dat je wordt geholpen over te steken), de luchthaven direct achter het hotel, de spoorweg achter het hotel en de moskee vlak naast het hotel waar om 04.30 uur gelovigen worden opgeroepen tot het ochtendgebed. Wel een goed ontbijtbuffet en een uitstekende receptioniste!

luxe hotel

Frans
3-6-2011

Prima en luxe hotel. Ook weer goed ontbijt en eten a la carte.

Prachtig-luxe zwembad.

een aanrader

mooi hotel

Heidi
2-4-2011

Mooi hotel om even een paar dagen bij te komen. Het zwembad was groot en luxe. Prima hotel om naar bezienswaardigheden te gaan. Helaas ligt het wat ver weg van een centrum, dus twee avonden in het hotel gegeten. Niks mis mee. Genoeg keuze van de kaart en de dag erna genoeg keuze aan het buffet.

Kamer prima in orde, ook de bar was gezellig veel keuze in cocktails.

nooit weer

Herman en Sandra
29-4-2010

Kamer is groot maar de irritatie over het personeel nog groter. Traag, ongeinteresseerd, liever lui dan moe, arrogant. Bediening in het restaurant was zeer slecht en de kwaliteit van het voer (voedsel was het niet te noemen) was beroerd.

Het lijkt van buiten prachtig maar in werkelijkheid is het helemaal niks.

Lekker gerelaxed

Monique R.
24-11-2009

Een heerlijk hotel. Na de vele indrukken van deze week even een paar uurtjes de tijd genomen om te relaxen aan het zwembad. De kamers zijn prima, het is prima. Uitvalsbasis voor veel bezienswaardigheden. Erg leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jayakarta Yogyakarta in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jayakarta Yogyakarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.