Hotel Ibis Styles Yogyakarta

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Yogyakarta voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Styles Yogyakarta in het Nederlands

Prima uitvalsbasis

Ilja
8-10-2014

Na een lange reis kwamen we 's avonds aan in dit hotel. Het hotel ligt heel centraal, in de nabije omgeving zijn veel kleine touroperators die allerlei uitstapjes organiseren. Het ontbijt 's ochtends was uitgebreid met voor ieder wat wils. En bij het zwembad kun je heerlijke hapjes en drankjes bestellen. Helaas heeft het zwembad maar twee ligbedjes. Maar het is heerlijk afkoelen na een drukke warme dag. Onze kamer was vrij modern en van alle gemakken voorzien. Een hotel wat is zeker wel zou aanraden als je naar Yogyakarta gaat.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Goed hotel

DF
14-9-2014

Goed hotel. Wij zijn hier twee nachten verbleven als beginpunt voor onze reis op Java. Heerlijk ontbijt voor ieder wat wils van croissantjes tot een hele nasischotel. Vlakbij de grote straat Malioboro en vanuit dit hotel kun je makkelijk uitstapjes maken naar bijv. het paleis van de Sultan het Kraton, de Prambanan en de Borobodur, het waterpaleis, jeepsafari bij de Merapivulkaan. Voor mee info mag je me altijd mailen!

Gereisd Met partner in augustus 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Yogyakarta in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Yogyakarta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.