7,7

9 reviews over Hotel Ibis Malioboro in het Nederlands

Zeer goed gelegen

Angelique en Melvin
22-10-2010

Het hotel ligt aan de bekende en drukke winkelstraat Malioboro. Van eventuele drukte en lawaai hebben we niets gemerkt. Het hotel kun je tevens vanuit de 4 verdiepingen tellende warenhuis betreden. Alles zag er prima verzorgd uit, het eten was lekker en redelijk gevarieerd. 1 minpunt was dat er opzich weinig rekening werd gehouden met mensen die dit eten niet gewend zijn. Maar het is voor mij zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bah

fam. Feryanto
13-8-2009

Vieze kamers, koelkast die lekte, wc kapot. Echt ibis. Nooit meer.

Gereisd Met partner in Thu Aug 13 2009 17:49:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Doorsnee IBIS hotel, dus gewoon goed en schoon

H. ten Klooster
2-8-2009

IBIS Malioboro ligt enorm centraal in Yogya, met wat goede wil zelfs op loopafstand van de Kraton. Ligt ook pal aan jalan Malioboro, maar dat is een plek die je beter kunt mijden; alle winkels en stalletjes verkopen dezelfde troep. Voor goede spullen moet je ook goede winkels opzoeken, bijv. Batik Keris. Je kunt hier onbegrijpelijk goedkoop een auto met chauffeur huren voor tochten in de omgeving. Altijd doen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet bijzonder

zeeaster
5-7-2009

Wij zijn in juni 2009 in Yogya geweest en hebben een nachtje in dit hotel geslapen. In vergelijking met andere overnachtingsmogelijkheden vonden wij dit niet heel bijzonder. Je betaalt erg veel voor het feit dat je in het centrum verblijft maar dat is dan ook het enige. Dit hotel is ideaal voor een nachtje na een lange vlucht maar daarna weer snel wegwezen. Je kunt in yogya voor veel minder slapen, met schonere kamers en beter service (en inclusief ontbijt)

Gereisd Met vrienden in juni 2009
2008

Een goed IBIS hotel

Jan
24-11-2008

Een goed hotel van de Ibis formule. Schoon, zeer goed eten (bufetten zijn rijkelijk en gevarieerd en nog eens goedkoop ook) Badkamers aan de kleine kant (mijn benen raakten de wastafel als ik op het toilet zat) maar niets te klagen. Een bovengemiddeld Ibis hotel op westerse schaal gemeten! Direct in het centrum van Jogjakarta. Een betere ligging kan je niet wensen als je een city-hotel zoekt. Jl. Marlioboro is 's avonds DE "place to be" met alle kraampjes handicraft en kleding... je hoeft het hotel maar uit te lopen en je staat er midden in! Voor een budget hotel een goede keus

Gereisd Alleenreizend in september 2008

Het hotel heet Ibis Marlioboro

Jay
9-10-2008

Niet één van mijn voorgangers weet de naam van het hotel & straat goed te spellen: MARLIOBORO! Het is Ibis Marlioboro gelegen aan de hoofdstraat Jl. Marlioboro. dus een prima ligging en inderdaad aangrenzend aan Mall Marlioboro. 30 min. van het vliegveld en een airport shuttle is op aanvraag mogelijk. Tevens is het een 3* hotel en geen 2! Hotel is geheel volgens "Ibis concept" en dus heel westers. Zwembad op de 5e verdieping + fitnesscentrum + massage mogelijkheden. Internet in de lobby en restaurant. Ook aparte balie voor tours. Personeel super vriendelijk, kamer is perfect. Tip: huur een autootje met chauffeur voor omgerekend 45 euro per dag inclusief benzine en parkeerkosten, ongeacht aantal personen voor evt. een bezoek aan bijv. Borobodur of Prambanan. Is goedkoper dan meedoen aan een tour (omgerekend 35 euro P.P.) Einde van de straat ligt het Kraton.

Gereisd Met partner in september 2008

2007

Ideaal hotel voor een bezoek aan Yogya

Jesca Pieters-Linders
26-7-2007

Ideaal hotel voor een bezoek aan Yogya. Goede kamers, je hoort geen lawaai van buiten, goed en uitgebreid ontbijt en lekker avondeten. Inderdaad grensend aan een grote mooie shoppingmall met winkels met mooie (westerse) kleding tegen erg lage prijzen. Lekker uitgeleefd dus. Ook zit je direct aan de straat waar winkels zitten en 's avonds de Batikmarkt met heel veel kraampjes. Restaurantjes kan je in de zijstraatjes vinden of in de shoppingmall. Vanuit hier makkelijk excursies te maken en de stad te verkennen, ook lopend.

Gereisd Met partner in juli 2007
2005

Een zeer goed hotel aan de drukke Marlborostr

Els Dogger
7-7-2005

Een zeer goed hotel aan de drukke Marlborostr. De kamers zijn goed en schoon, het personeel vriendelijk en het ontbijt zeer goed. Je kunt zo vanuit het hotel een shoppingmall inlopen, waar boven allemaal goedkope eettentjes zitten, en waar het eten zeer goed is.

Gereisd Anders in juli 2005
2003

Wanneer je Yogja pur sang wil meemaken moet je hier gaan

Karel
17-10-2003

Wanneer je Yogja pur sang wil meemaken moet je hier gaan logeren!Een rustige oase in het hectische centrum.Eén stap buiten de deur en je staat midden in het bruisende centrum op de beroemde Malloboro Road.

Gereisd Anders in Fri Oct 17 2003 13:54:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Malioboro in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Malioboro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.