Hotel Eclipse

Met vrienden

Top hotel!

Anoniem
6-11-2016

Erg fijn hotel, mooie ruime kamers, goede badkamer bij de kamer en een erg goed zwembad. Prima ontbijt voor Indonesische gewoontes. Rijst, brood, ei, vers fruit etc.

Je merkt bijna niet dat je midden in een drukke stad zit. Qua ligging weliswaar een kilometer of 2 van de Jalan Malioboro, maar wel pal aan de belangrijkste straat qua restaurants en hotels. Klein zwembadje aanwezig, lekker voor verkoeling. Verder is het een goede uitvalsbasis voor diverse attracties, bijv. Borobudur, Prambanan, Kraton en de Vogeltjesmarkt.

Prima nieuw hotel, uitstekende service

Ans en Ad
27-10-2010

We verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis Java-Bali. Het hotel is nieuw, leuke restaurantjes in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Eclipse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eclipse in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eclipse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.