Hotel Brongto

Met vrienden

Goed hotel

Fam. Trommelen
8-8-2011

Goede service. Kamers zijn redelijk ruim met ruime badkamer met buitendeel (afgesloten). Je moet wel de bungalows nemen en niet de kamers in het hotel-deel. Ruim zwembad. Ontbijt is voor Indonesische begrippen uitgebreid. Wel duurt de toast en eieren erg lang. Mooie tuin en er staan altijd risha's te wachten.

Heel rustig gelegen, redelijk dicht bij centrum

Ebian
25-7-2010

Hotel is een beetje oud. Badkamers mogen gerenoveerd worden. Kamers zijn verder netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brongto in Yogyakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brongto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.