Hostel Bladok Losmen

8.7FantastischScore uit 9 reviews

8.7FantastischScore uit 9 reviews

Hostel info

• Sportfaciliteiten
Meer hostel infoTonen op kaart

9 Reviews over Bladok Losmen

• 8Ruud Arends13-04-2017

nou het was heel leuk, ik ben hier veel geweest.

Wat heel belangrijk is dat je n beetje van de taal gaat leren.Het is niet echt moeilijk.Ik heb zelf hier vroeger lang gewoond.En Losmen Bladok heb ik in 1992 zelfsn paar keer gelogeerd.toen was het van n duite vrouw geloof ik.Je zit hier in het centrum van de stad ,veel backpackers ,heel kort bij de Jl. Malioboro. Je kunt hier ook heel goedkope losmens hebben. Al voor 2 tot 5 eur per nacht.Je zit ook niet ver van alun-alun selatan, Waterpalace , birdmarket , natuiurlijk de beroemde Rumah makan Superman 1 en Superman 2. Als je gang 1 ingaat en gang 2 ,daar zijn veel goedkope restos en hostels. Je moet of n fiets huren ,als je te lui bent huur je ``n m.bike.Maar je kunt natuurlijk ookn gids met `n busje huren. Maar het leukste is natuurlijk met de fiets, iedereen wil met je praten en als je wat Maleis / bahasa Indonesia spreekt ,nou dat vinden ze prachtig.Ja ik heb makkelijk praten .Ik heb er meer dan tien jaar gewoond.Ben vroeger veel van Yogja naar oostjava - Bali geweest.

• 8Esther Willems05-07-2010

Leuk hostel

Bladok Losmen is een leuk hostel met goede faciliteiten in een leuke buurt van Yogya. Veel backpackers en veel zaken zijn hier ter plekke te regelen. Leuk is dat Bladok een zwembad heeft. Jammer is dat als je een kamer aan de achterkant hebt, zoals wij, dan hoor je 's avonds nog wel eens karaoke. Het restaurant wat bij de Bladok zit heeft lekkere gerechten!!

• 8Margreet de Vlaam15-09-2009

Heel veel voor heel weinig!

Ongekend zo midden in Yogya. Een fantastische plek om voor héél weinig héél veel te krijgen. Vooral het dagelijks door de kok vers gebakken brood is super!

• 9Joyce31-05-2009

Fantastisch!

Bladok was geweldig! Augustus 2008 hier 2 nachten geweest: heel erg behulpzame mensen (wij zijn voor een leuk centje op de brommer naar de Borobudur gebracht, dwars door de sawa's: geweldig en heerlijk ipv in zo'n hete toeristenbus! We bleven 1 nachtje bij de borobudur slapen: AANRADER!! en mochten onze backpacks bij bladok laten staan en ze kwamen ons de volgende dag weer ophalen!) Het eten is erg lekker, de kamers rustig (schrik niet van een salamander) en een heeel fijn zwembadje achterin. Als je geluk hebt (ze zitten vaak vol), kun je hier geweldig verblijven tijdens je Yogya "becak? becak?" tripje! Ze geven je een warm en welkom gevoel!

• 9leroy27-05-2009

Hotel de charme

Un très bon hotel, pas cher, propre, l'accueil est très convivial. Je le recommande.

• 9Amanda01-10-2008

Aanrader!

Voldoende en schone faciliteiten, aardige en behulpzame service, leuk zwembad, leuk teras met heerlijke kaart, prima locatie, leuke sfeer.

• 10Gaby07-05-2008

Wij hebben hier 4 nachten gezeten en het is ons uitermate goed bevallen.

Het is echt een fijn klein hotel in het midden van het centrum aan een zijstraat van de Malioboro. Het heeft een relaxed sfeertje, eigen klein terras met bomen met lichtjes er in vanwaar waar je heerlijk kan genieten van het eten en drinken uit hun echt aan te raden restaurant (staat ook in Lonely Planet). De Mie Goreng met saté is geweldig!!!

Je kan kiezen uit verschillende soorten kamers, van hele basic (bed & je wast je uit een bak met koud water) tot een VIP (met airco, koelkast, tv etc). Het hele complex is vooral erg schoon, kortom een echte aanrader!

• 9Peter14-11-2007

Das Losmen liegt sehr zentral in Nähe des Bahnhofs. Die Zimmer sind einfach bis komfortabel und haben alle ein eigenes Bad/Toilette. Ein kleiner schöner Pool lädt zum Schwimmen ein. Das Personal ist sehr freundlich und um das Wohl der Gäste bemüht. Das Angebot des zugehörigen Restaurants ist sehr gut und schmackhaft. Für längere Aufenthalte steht ein separates Haus im benachbarten Kampung zur Verfügung.

• 8Joey29-09-2007

Bladok mag dan een hostel heten maar het geeft je absoluut geen budgetgevoel. De kamers zijn zeer netjes en mooi ingericht, vooral leuk om aan het zwembad te zitten, waar weinig gebruik van wordt gemaakt. De ligging is perfect op 1 minuut lopen van Malioboro, de winkelstraat bij uitstek. Voor 10-15 euro per nacht kun je hier heerlijk met zn tweeën vertoeven.

Hostel Bladok Losmen info

Facilities

• RestaurantsBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij