IndonesiëJavaWonosoboHotels WonosoboHotel Gallery Hotel Kresna Wonosobo

7.1GoedScore uit 37 reviews
+144/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 37 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

38 Reviews over Gallery Hotel Kresna Wonosobo

• 5Jampieo03-10-2016

Slecht en vies hotel

Vieze en muffe kamers. Ook sterk verouderde kamers. Ooit mooi gebouw geweest, maar kennelijk verwaarloosd de afgelopen jaren. erg aan renovatie toe. Ontbijt goed. Met georganiseerde reis geweest waar ik deze zeker het slechtste hotel was. Beter ander hotel hiervoor zoeken.

• 8Ronald09-11-2014

Stijlvol hotel

Wat een weldaad om in dit oude hotel te stappen, dat ooit voor Nederlandse kolonisten was opgezet. Oude Nederlands-Indische tijden herleven, zeker ook dankzij het Gamelan-orkest dat elke dag om 19 uur begint te spelen. De inrichting was geweldig en zeker het restaurant was prachtig; het eten viel daarom wat tegen. De kamer lag aan de straatkant en 's ochtends word je dan ook wakker van het verkeer en straatgeluiden. De kamer was bovendien nogal donker.

• 8Spkk18-05-2014

Vroeger was dit hotel een koninklijk buitenpaleis. onderweg van treinstation naar hotel, miefabriek bekeken, zeer ouderwets. op doorreis 1 nacht verbleven, waterkoker op kamer, wifi bij receptie. kamer schoon.

• 6Angelique24-02-2014

Ouderwets hotel

Beetje muffig, ouderwets hotel. Kamers en badkamer schoon, maar het rook er niet echt fris. Overigens wel heerlijke saté 's avonds in het restaurant gegeten, voor ongeveer € 4,50. Ontbijt prima.

• 9jan willemsen14-07-2013

prachtig geheel in stijl

een nacht hier verbleven. mooi hotel, uitstekend eten in een stijlvolle eetzaal. helaas maar kort, we waren met fox reizen en werden 's avonds het hotel ingejaagd om 's morgen voor dag en dauw te vertrekken. heeft u tijd ga hier heerlijk zonder reisgroep naar toe. en geniet van de sfeer!

• 8dymfke24-03-2013

Mooi groot hotel met geschiedenis

Wij waren 1 nacht dit hotel verbleven. Het hotel heeft een grote entree en hele grote eetzaal met hoge plafonds. Overal hangen schilderijen en het hotel is koloniaals ingericht. De kamers waren prima met uitzicht op de binnenplaats en zwembad. Toen wij er waren, waren er maar 3 kamers geboekt. We zaten alleen aan diner en ontbijt in de onwijs grote eetzaal, dus dat was wel erg eenzaam.

• 10Birgit28-02-2013

Aanrader

Dit is een prima hotel, bij binnenkomst wordt er gezorgd voor speciaal Indonesische muziek, het eten is in buffetvorm en ook prima geregeld, voor ieder wat wils! Kamers waren schoon, niks op aan te merken.

• 9Linda09-02-2013

Hotel met geschiedenis

Dit hotel is in het verleden een buitenpaleis van de koninklijke familie geweest. Aan de grotere ruimtes is dit nog te herkennen evenals het meubilair. De kamers zelf zijn vrij klein en voor het zwembad is het hier te koud. Is stukje wandelen naar het niet al te interessante centrum.

• 9liesbeth05-10-2012

Schitterend koloniaal hotel.

Tijdens onze rondreis waren we (jammer genoeg) maar 1 nacht in dit schitterende hotel. We hebben onze ogen uitgekeken in dit koloniale hotel met zwembad. De kamers zijn wat gedateerd en hebben geen airco maar dat is dan ook de enige aanmerking. Ook het diner en ontbijt waren prima. Aanrader dus.

• 7Reislustig02-07-2012

Prima hotel ondanks....

Mooi ingericht hotel met prima kamers. Als dit hotel glas in de kozijnen zou plaatsen ipv horgaas en minimaal een plafondventilator dan kreeg dit hotel zeker een 8. Nu hoor je alle geluiden van buiten, dus ook de moskee om 4uur s' nachts. Het eten is niet geweldig, ook het ontbijt niet.

Hotel Gallery Hotel Kresna Wonosobo info

• VerzorgingLogies-ontbijt