Hotel Santika Surabaya

3 reviews over Hotel Santika Surabaya in het Nederlands

vergane glorie

fam. Feryanto
13-8-2009

Hotel was in 2002 nog mooi, maar net als vele hotels paar jaar later wilden wij er weer slapen omdat het een goede ligging had en goed was. Maar na alles gezien te hebben slecht onderhoud.

2008

Super!!

Randy Brouwer
29-11-2008

Een mooi hotel, maar vooral het vriendelijke personeel zorgde voor een plezierig verblijf.

Het eten was zeer lekker en uitgebreid.

Kortom, top!

2005

Ik bezocht Santika in Mei 2004

Remco Blaas
24-4-2005

Ik bezocht Santika in Mei 2004. Goed hotel met vriendelijk personeel. Mijn 'simpele' kamer was van veel gemakken voorzien. En een keurige badkamer.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, dus altijd lekker.

De Jl.Pandegiling is een marktstraat, het was mijn allereerste ervaring met Indonesisch marktleven. erg leuk.

Verder ligt alles in Surabaya wel redelijk dicht bij elkaar. Naar mijn inziens is de ligging en bereikbaarheid ok.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santika Surabaya in Surabaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santika Surabaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.