Hotel Ibis Rajawali Surabaya

Hotel Ibis Rajawali Surabaya
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Rajawali Surabaya voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Rajawali Surabaya in het Nederlands

Perfecte lokatie dichtbij centrum

27-2-2014

Gezellige lokatie bij historische brug en mall

Voor de 7e keer in dit hotel geboekt

Goede prijs kwaliteit

Bijzondere ligging tegenover Mall

26-9-2013

Bedjacks tegenover het hotel

Super Hotel tegenover een gezellige Mall

20-10-2011

Bij diverse bezoeken aan Soerabaja hebben wij diverse nachten geboekt bij IBIS Rajawali.

2008

Prima hotel

Jan Burgmeijer
19-11-2008

Ibis Rajawali ligt aan een zeer drukke straat. Prachtig hotel. Behulpzaam personeel. Schoon. Op de elfde etage prachtig uitzicht over Surabaya

2007

Een mooi en schoon hotel

Mariët Kruiger
2-12-2007

Een mooi en schoon hotel. Goede service, goed eten, goede kamers/bedden. Het ligt aan een drukke weg, maar daar heb je in het hotel geen last van. Vriendelijk personeel. Op 1 minuut lopen: McDonalds, een Plaza en Chinatown.

Prijs/kwaliteit zeker een van de betere hotels in Surabaya

Gil
15-3-2007

Prijs/kwaliteit zeker een van de betere hotels in Surabaya

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Rajawali Surabaya in Surabaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Rajawali Surabaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.