Hotel Ciputra Surabaya

Hotel Ciputra Surabaya

We hebben een aantal aanbieders voor Ciputra Surabaya voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ciputra Surabaya in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische plek

g_de_rooij53
25-8-2010

op zo'n half uur taxi tijd van Surabaya en 1 uur van het vliegveld

Gratis fitnes, sauna, 2 pooltafels gratis gebruik. Massages en schoonheidsbehandelingen betaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciputra Surabaya in Surabaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciputra Surabaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ciputra Surabaya scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.