Hotel Cendana

5 reviews over Hotel Cendana in het Nederlands

Ligt in de nabijheid van het centrum

jlc.vervaat
12-11-2009

De ligging van het Cendana hotel is in de nabijheid van het centrum. De bediening in het restaurant is goed en de manager van het hotel was zeer attent en nam de moeite om met de gasten een gesprek te voeren. De kamers werden goed onderhouden en het ontbijt was goed verzorgt.

slecht onderhoud

fam. Feryanto
13-8-2009

Hotel was enkele jaren geleden mooi opgeknapt, maar zoals veel hotels in Indonesia is het onderhoud slecht.

Dus weer terug bij af.

Ligging dicht bij mall enige + punt

2008

Een gedegen zakenhotel, dicht bij een aantal goede restaurants alsmede Tunjungang plaza; een drie gebouwen groot en acht verdiepingen hoog shopping-center waar je een daglang kan dwalen. Het hotel heeft een goede ligging, vriendelijke bediening, goede service. Het ontbijt was uitgebreid en vooral Indonesisch. Een aanrader zeker voor een standaard kamer voor 360.000 IDR (prijs 2008).

We hebben een aantal aanbieders voor Cendana voor je op een rij gezet:

Redelijk goeie ligging, vlakbij Tunjung Plaza. Verder weinig denderends aan, veel Chinezen, dus schreeuwen, slurpen en vies. Hotelkamer was niet echt schoon, nee het is niet voor herhaling vatbaar. Prijs is gestegen naar 320.000 rp. per nacht, dus gewoon naar Surabaya Plaza gaan, veel beter.

2006

Prima hotel dicht bij shoppingmall Tunjungan Plaze en eettentjes. voor 275.000 rupiah per nacht met ontbijt echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Cendana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cendana in Surabaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cendana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.