IndonesiëJavaSukuhBungalows SukuhBungalow Sukuh Cottages

Bungalow Sukuh Cottages

IndonesiëJavaSukuh

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Sukuh Cottages voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 11 reviews
+195/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 11 reviews
  • 7.3Ruimte

Bungalow info

Meer bungalow infoTonen op kaart

11 Reviews over Sukuh Cottages

• 8Rasser, Joop09-07-2017

Mooie cottage, fantastisch gelegen

Mooie cottage middenin een echt Javaans dorpje. Zodra je het hotel verlaat sta je midden in het Javaanse leven. Het verblijf is eenvoudig maar degelijk. Vanaf je zitje bij je cottage heb je schitterend uitzicht. Het klimaat is er klam.

• 7Jeroen & Maartje12-12-2013

Mooie plek op de vulkaan

Een hele mooie lodge met schitterend uitzicht. Mooie grote kamers en zuiver. Er is echter niets te doen, maar dat heeft ook zijn charme. Beperkt ontbijt en avondeten.

• 5benjo3115-08-2013

Schandalig duur, schandalig mooi uitzicht.

Wat een fenomenaal uitzicht! Eenvoudige kamer met eenvoudige sanitaire voorzieningen. Het eten was redelijk, maar het was wel opmerkelijk dat we de dag erna aan de buikloop waren. Ook een ander gezin met kinderen, die we later ergens anders tegenkwamen, hadden dezelfde klachten. De prijzen zijn schandalig hoog. 50.000 voor een grote Bintang...hebben we in Java en op Bali nergens meegemaakt!!

• 5Nicoline Pol08-08-2013

Fantastisch uitzicht!

Op doortocht tijdens onze huwelijksreis kwamen we bovenop de berg terecht bij Sukuh Cottages. Fantastiche locatie met werkelijk een adembenemend utizicht. Onze cottages (2 op elkaar) op de bovenverdieping bood een prachtig uitzicht op de vallei. Ook de tuin is prachtig, mooi verzorgd en bied ook een mooi uitzicht. De ruimte waar je kunt dineren (en ontbijten) is gezellig. Aangezien je bovenop de berg zit kun je niet makkelijk ergens anders eten, maar het restaurant is eenvoudig maar helemaal prima. Helaas was de kamer niet prima... Het was niet zo schoon en vooral allmelaa heel erg oud en muf. Oude vergeelde gordijnen en handdoeken met vlekken en gaten erin. Beddengoed was wel schoon, maar alles was muf wat toch een onprettig gevoel gaf.

• 8Desiree28-07-2012

Prachtige ligging

Na een zeer steile weg er naar toe kom je in een oase van rust terecht. Heerlijke mooie tuin en gezellig restaurant. De kamer was gewoon netjes met alles wat je nodig had. Het eten was ook goed, geen culinaire uitspatting maar wel lekker.

Het uitzicht is helemaal geweldig!

• 9jjm.arts14-07-2012

Prachtige plek, vriendelijke service.

Gelegen op een prachtige plek met geweldig uitzicht. De kamers zijn niet spectaculair, maar ruim voldoende. Persoonlijk en hartelijk welkom door de Indonesische eigenaar, die lange tijd in Amsterdam heeft gewoond. Het eten in het restaurant is prima. Bij mijn weten zijn er ook geen andere eetgelegenheden in de directe omgeving. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

• 7Femke31-05-2012

Van alles wat

Het hotel ligt op een mooie locatie. De kamers zijn netjes maar niet bijzonder mooi. Het is allemaal een beetje simpel. Eten is redelijk goed. Eigenaar is een Indonesische man die een aantal jaar in Amsterdam heeft gewoond,erg aardig en spreekt nog goed Nederlands. Rondom het hotel is niet veel te doen. Jammer genoeg was het op de dag dat wij er kwamen er erg mistig anders heb je een mooi uitzicht over de vallei.

• 9familie Wagenaar09-09-2011

comfortabele plek in landelijke omgeving

grote bungalow met 3 slaaplamers voor ons gezin van 5 personen. prachtige omgeving. een plek waar je langer dan 1 nacht kunt verblijven, als je van rust en natuur houdt. aardige (Nl. sprekende) eigenaar. je kunt er mooi wandelen, o.a. naar de waterval van Tawangmangu (plm. 2 uur)

• 10Peter en Evita05-07-2011

Een paradijsje

In de zomer van 2010 hebben wij een backpack-rondreis gemaakt. Sukuh cottages was voor ons een adembenemende beleving waar we heerlijk op adem konden komen. Prachtig uitzicht, in de verte de lichtjes van Solo (Surakarta) en 's nachts een prachtige sterrenhemel. Ook een heerlijke plek voor enige verkoeling. Watervallen om de hoek, maar laat je ook eens rondleiden door de buurman! Die brengt je op plaatsen waar je alleen van kunt dromen... (TIP: Neem liters water mee!!!) De eigenaar is heel vriendelijk. Heeft jaren in Nederland gewoond en spreekt dus prima Nederlands. Hij vertelde ons enige achtergronden over de planten en kruiden. Ook maakte hij speciaal voor een kampvuurtje. ZEKER EEN PLEK OM NAAR TERUG TE GAAN.

• 9Pieter en Wil van Dee (www.rumahsenang.com)17-06-2011

Geweldige ligging en mooi uitzicht

Na een fantastische tocht komen we aan in Sukuh Villages. Dank zij onze reisagent "Java Travel" hebben we daar een bezoek gebracht en het is zeker de moeite te waard. Ga er zeker minimaal 2 dagen naar toe want je kunt er prachtige wandelingen maken. Geniet van de zonsondergang. Het gezellige restaurant biedt een mooi uitzicht over het dorp. Het eten is goed. Het ontbijt is simpel maar wel goed en de mensen zijn aardig. Jammer dat wij niet kennis konden maken met de Nederlandse eigenaar. In één woord prachtig en we komen zeker nog eens terug maar dan wat langer.

Bungalow Sukuh Cottages info

Facilities