IndonesiëJavaSoloHotels SoloHotel Sahid Kusuma Raya Solo

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Sahid Kusuma Raya Solo

• 9Grietje14-04-2011

Met name een vorstelijk onderkomen

We hadden hier echt een suite. Alles helemaal perfect. In dit hotel zouden Juliana en Bernard 1982 hebben overnacht. We mochten een piepje in e door hun eens gebruikte suite. Onze suite was ook vorstelijk, daar had je gemakkelijk het een paar maanden uit kunnen houden. Alle wensen werden vervuld. het scheen vroeger ook een prinselijk paleis te zijn geweest. Mooi elegant meubilair, niet meer nieuw, maar kan ook nog wel een tijdje mee. Een groot bed en grote badkamer van lles voorzien. Hier geen steelpannetje waarmee je uit de waterbak moest halen. Het was die dag erg warm, klevering 34 tot 37 graden, maar de airco deed het perfect

• 8fraMa26-10-2009

Mooi hotel

Onze eerste nacht in Indonesië hebben wij hier geslapen. Mooie suite die ruim genoeg was voor 3 personen, prima bedden en een ruime badkamer met bad. Wij hebben 's avonds prima gegeten en de volgende ochtend was het ontbijt-buffet ook goed. We werden keurig naar het station gebracht door een chauffeur van het hotel.

• 9Tineke Bruijs21-08-2009

Een luxe hotel

Dit hotel biedt veel luxe: prachtige kamer met ligbad, apart zitgedeelte met TV. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Groot zembad, massagesalon, kapper, winkeltje, internetcafe etc. Goed restaurant met uitgebreid ontbijtbuffet. 2.8.2009

• 9Madelon13-01-2009

een paleis!

kamer 126 (400.000 rps per nacht, incl. ontbijt) kamer beneden, aan het zwembad Een voormalig paleis, mooie entree en lobby, perfect verzorgde tuin en groot zwembad. Grote kamer, eigen zithoekje met tafeltje en bank. Minibar, tv aanwezig. Mooie badkamer met bad, douche, wc en wastafel. Elke dag schone handdoeken. Goede service: restaurant en bar, groot zwembad, winkeltje, massage, internetcafé en gratis wifi in de lobby. Restaurant: goed, mooi ingericht. Smaakvol eten, wel wat prijzig voor Indonesische begrippen. Zeer uitgebreid ontbijt, met lopend buffet. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Nicky08-07-2006

leuke personelen hebben ze, ze spreken ook nederlands. Precies wat Peter zegt eigenlijk ! Leuk hotel

• 8Peter van Duijn25-01-2006

Het hotel ligt dichtbij het centrum van Solo (met becak 5 minuten - kost circa 7000 - 10.000 rupiah - niet meer betalen, want dat is het echt niet waard). Het hotel heeft een groot zwembad en heeft veel faciliteiten zoals internetcafé, spa, vergaderfaciliteiten. Het hotel stamt uit de koloniale tijd. Wijlen prinses Juliana heeft hier in de jaren 70 ook vertoefd. Ik ben in dit hotel getrouwd en kom hier regelmatig terug. Heel vriendelijk personeel, met mooie schone kamers. De prijs ligt rond de 250.000 - 300.000 rupiah per kamer per nacht incl ontbijt.

Hotel Sahid Kusuma Raya Solo info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij