Hotel Novotel Solo

IndonesiëJavaSolo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Solo voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 8 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Novotel Solo

• 8gercar17-06-2012

Erg mooi hotel. Mooie kamers.

Wij hebben hier 1 nacht overnacht. Zwembad heeft beetje weinig bedjes. Omgeving van het hotel is erg mooi!

• 8Jan19-08-2010

Goed hotel, zeer vriendelijke mensen..

Goede gelegen hotel, voor zover je in Solo een goede ligging hebt. Super aardige mensen, staan altijd voor je klaar. Voor de liefhebbers is er ook een leuke bar, waar ik het weekend veel expants samen komen.

• 8van Sluijs21-05-2010

Weinig karakteristiek stadshotel. Wel goed

Prima hotel voor gezinnen met kinderen. Ook voor zakenreizigers. Voor vakantiegangers voldoet het prima op doorreis. Goed restaurant.

• 9bart30-10-2009

1 van de beste hotels op Java

Prima hotel met erg lekker eten en goede service. Zeker voor herhaling vatbaar en een verademing vergeleken bij de veelal verouderde hotels op Java

• 10Jeroen01-12-2008

Fantastisch hotel

Zeer net hotel en zeer vriendelijk personeel. Ook eten in het restaurant en de lobby zijn een absolute aanrader. We zijn er maar 1 nacht geweest, maar zou gelijk weer terug gaan.

• 9Anne Joosen04-08-2006

Heerlijk hotel met prima zwembad. Ligt in een omgeving waar je leuk kunt rondkuieren, maar weingig restaurantjes in de buurt.

• 10Linda02-12-2005

Hebben hier een nacht verbleven omdat we op doorreis waren! Erg goed hotel!Diner in het restaurant onwijs lekker!Erg vriendelijk personeel.Vooral Nuning werkzaam in het restaurant was erg lief!Mooi zwembad! Kamers perfect! Aanrader!

• 8Paul & Fung Yee10-09-2005

Mooi hotel, in augusuts 2005 bezocht. Kamers zijn netjes en ruim ingericht. Met een beetje mazzel kijk je uit op de Merapi-berg; een actieve vulkaan. Verder mooi zwembad. Prijzen liggen wat hoger dan elders maar evengoed belachelijk goedkoop in vergelijking met NL. Een aanrader is echt om in het restaurant te gaan eten. Je krijgt lekker eten in ruime porties en goede bediening. Ontbijt was ook goed verzorgd, veel luxe broodjes.

• 7Fam.bos15-01-2005

Tijdens onze rondreis bezocht juli/aug 2004.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Handdoekenservice zoals in alle hotels tijdens onze reis.Heerlijk eten en prachtige kamers van alles voorzien.Ruim genoeg voor 3 personen.Tip neem gerust je kabels van je digitalecamera mee in iedere kamer is een tv kan je direct de foto's bekijken en bepalen welke kunnen worden gewist.

• 8Harry van Ommen10-11-2003

Prima hotel met fijn zwembad Eten in restaurant prima kwaliteit.Men kan 's avonds ook buiten eten aan zwembad

Hotel Novotel Solo info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij