Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag33°24°

8 reviews over Hotel Novotel Semarang in het Nederlands

zeer goed !!

edith
21-8-2011

Zeer goed hotel, hoofdzakelijk aziaten toen wij er waren,zeer goed ontbijtbuffet,vriendelijk personeel. niks op aan te merken

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Fijn hotel met vriendelijke bediening

Joke Bijleveld
18-11-2009

Prettige ontvangst met welkomstdrankje. Bediening erg vriendelijk. Fijne ruime kamers met alle comfort.

Gereisd Met partner in Tue Sep 08 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goed, maar wij missen de oude Novotel Semarang

Suryo
19-10-2008

Na onze eerdere goede ervaring zijn wij teruggekomen. De service van het personeel is nog steeds uitstekend. Echter wij hadden graag enkele dingen teruggezien, zoals het open terras (nu overdekt). De elixir bar bij het ontbijt is er niet meer. Het Europees ontbijt valt tegen voor zo'n groot hotel. Het onderhoud laat nogal te wensen over. De douchekop in onze badkamer valt zowat van de muur af. Wel jammer voor zo'n goed hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2008

value for money

alberto
20-8-2008

Mooi nieuw hotel (4 met pretenties tot 5) ca. 5 taxi minuten en 1 euro van het winkelcentrum van Semarang) met mooie kamers en goede service. Receptie beetje langzaam (door computer systeem) tijdens de eerste bezoeken, nu inmiddels iets beter. Eten & Drinken: Goede Italiaanse houtoven pizza's en lekkere salades. patteserie is niet echt top. Koffie ed goed maar wat langzame bediening. Kamer: Zeer mooi en ruim, modern. Zeer mooie badkamer. Goede prijs ( <40 euro)

Gereisd Zakelijk in januari 2008

Ruim en modern...

P.K.
7-7-2008

maar zeker sfeervol! Goede service. Mooie, zeer ruime kamer en badkamer. Aan de wijze waarop er in het restaurant "opgedekt" wordt is duidelijk te zien dat men oog heeft voor details. Wij kregen van iemand (niet vanuit het hotel) het dinerbuffet aangeboden. Hoewel we in principe niet van buffetten houden kunnen we hier niet negatiefs over zeggen. Uitstekend eten en zeer goed verzorgd - en dat voor een prijs waarvoor je in Nederland niet eens bij "die grote hamburgerketen" terecht kan.

Gereisd Met partner in juni 2008
2006

Goed hotel, eten is uitstekend, ruime kamers

rodo
25-11-2006

Goed hotel, eten is uitstekend, ruime kamers. Ligging voor touristische uitstapjes wat minder, ligt middenin het zakencentrum van Semarang. Consumpties wel duur, zeker voor Indonesische begrippen

Gereisd Anders in november 2006

ik ben net terug van novotel semarang en ik sluit mij aan

v.winters
7-5-2006

ik ben net terug van novotel semarang en ik sluit mij aan bij mijn bovenstaande "collega" heb er weinig aan toe tevoegen. Gewoon een eerste klas hotel!!!!

Gereisd Anders in mei 2006
2005

Een heel chique gloednieuw hotel

Suryo
7-11-2005

Een heel chique gloednieuw hotel. Veel marmer en natuursteen. Zeer indrukwekkende entrée. Fraaie kamer met goed uitgeruste badkamer. Dagelijks schone laken en handdoeken. Zeer uitgebreid Indonesich en Europees (ontbijt)buffet met open keuken. Een aparte jamoe (javaanse elixir) bar. Prachtig restaurant met een mooi houten terras. Zwembad en fitnesszaal. En dat allemaal voor omgerekend Nederlandse Van der Valk prijzen! Een must voor iedereen die Semarang bezoekt.

Gereisd Anders in november 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Semarang in Semarang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Semarang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.