Hotel Sarangan

IndonesiëJavaSarangan

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sarangan voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 13 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 13 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Sarangan

• 1Mirel04-09-2015

Gruwelijk!

Het hotel is misschien wel 50 jaar geleden gebouwd. Sindsdien is er aan de hotelkamers niets meer aangepast. De bedden, matrassen en kriebeldekens zijn allemaal oud. De verf bladdert van muren en houtwerk af. De badkamer was niet eens schoongemaakt na het vertrek van de vorige hotelgasten! Ik kan alleen maar hopen dat het beddengoed wel was verschoond. Zoals iemand anders ook vermeldt, wordt het complex door een oude heer gerund. Die was zo blij met ons als (enige) gast, dat hij je uit dienstbaarheid 'achtervolgt' en steeds op de wacht zit. Voelde voor ons beklemmend. Inderdaad heb je vanuit het hotel een mooi uitzicht. Mocht je er toevallig langskomen: geniet even van het uitzicht en rijd vervolgens snel door naar een betere accommodatie!

• 8Lisette24-07-2015

Super uitzicht

Ja, de kamers zijn oud, ja, de bedden zijn hard. Maar wat een fantastische plek en mooi uitzicht! Super vriendelijke mensen en lekker eten.

• 8Danielle07-12-2013

Bungalow op de berg aan het meer: mooi uitzicht

Tijdens een doorreis verbleven we een nacht in het sarangan hotel. Het was er uitgestorven leek het, maar niets bleek minder waar. Het was volgeboekt door locals en wij waren de enige westerse toeristen. De bungalow was erg gedateerd maar netjes en ruim. warm water douche en balkon met zitje. ook hadden we een soort voorkamertje waar we zelfs haardvuur konden maken. Het personeel was zeer vriendelijk en ook al waren we de enigen die in het restaurant aten: er werd een geweldige maaltijd voor ons gemaakt. Ook hadden we zelf mango's bij die als dessert voor ons werden klaargemaakt .Het uitzicht over het meer is prachtig evenals de waterval dichtbij. het enige minpunt was dat de locals vanaf 's ochtend 6 uur met een speedbootje een rondje over het meer gingen varen wat geluidsoverlast veroorzaakte. In het doprje zelf is 's avonds niets te doen maar de omgeving is prachtig.

• 4Ronnie17-02-2013

Hier nooit meer!

Oud, gedateerd hotel en vieze, muffe hotelkamers. Het geheel kan wel een poetsbeurtje gebruiken. Na 19.00 uur is alles uitgestorven dus zorg voor een flesje water. Enige pluspuntje, mooi uitzicht.

• 8peter13-12-2012

mooi gelegen tempo doeloe hotel

tempo doeloe hotel , uit vroeger tijden dus. grote kamers met zit (open haard) en slaapgedeelte. Terras uitkijkend op het meer. Stokoudeeigenaar is aardige man die weinig anders dan Indonesisch spreekt. Uitstekende keuken, hoewel de eetzaal niet echt meer van deze tijd is, maar ook dat heeft zijn charme, Wij hadden het hier zeer naar onze zin. Iets hoger gelegen dus niet al te heet.

• 9Gesine-Adelheid28-11-2012

fantastische plek

echt een vakantie plek om tot rust te komen, de omgeving is geweldig,de omgeving is echt Indonesch,het personeel is vriendelijk en behulpzaam op een normale manier, deprijs verhouding is voor onze begrippen goedkoop de prijs/kwalitietverhouding is prima, het restaurant is goed er ontbrak niets aan,de staat van de kamers is goed en schoon,alles is aan wezig, en het is bijzonder kindvriendelijk.

• 3Wim17-06-2011

Nooit meer

Hier wil je nooit meer naar toe. Oud, versleten, niet schoon, zeer gedateerd. Aandoenlijk hoe de mijnheer in het restaurant zijn best doet.

• 1p.van breughel24-02-2011

heel slecht hotel als je dit een hotel wil noemen

wij hebben dit hotel geweigerd.Zijn doorgegaan naar het volgende hotel. Restaurant is meer een voetbalkantine >Kamer zeer vochtig en vies.Personeel onvriendelijk.Volgens reisleiding is dit voor deze streek het beste hotel.Beter een opslag plaats voor een groothandel

• 7Familie Schulte21-08-2010

Heerlijk nostalgische plek

Hier zouden we wel een week willen blijven. Zoals anderen al schreven wel achterstallig onderhoud en oud. Maar dat vinden wij juist bijzonder. Als er meer mensen naar toe gaan hebben ze geld voor onderhoud. De vader van onze tante heeft dit hotel nog behangen in de jaren 50. Goede service. Wel lekker op de veranda eten, het restaurant is wat droevig.

• 5Jansje en Bertus03-12-2009

Veel achterstallig onderhoud

De ligging is mooi, met uitzicht over een meer. Maar het hotel zelf is hard aan een opknapbeurt toe. Alles is verveloos, vies en slecht onderhouden. Deuren die niet sluiten, ramen die in de sponning rammelen, badkamerplafond lek. Douchecabine zwart uitgeslagen, etc. etc. De eigenaar is een uiterst vriendelijke man, en dat maakte veel goed. Het ontbijt was ook goed verzorgd. Gelukkig bleven we hier maar 2 nachten en hebben we het maar voor lief genomen. Voor een langer verblijf hadden we absoluut naar een ander hotel gezocht.

Hotel Sarangan info

Facilities