Pension Oase van Java

Pension
Pension Oase van Java

We hebben een aantal aanbieders voor Oase van Java voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Oase van Java in het Nederlands

prachtige omgeving vriendelijke mensen

P.J. Weerd, 14-7-2011

februari dit jaar een maand genoten van Java, prima bediening en echt het gevoel van vakantie gehad

We zijn meer dan hartelijk ontvangen in deze geweldige Oase! De ligging is prachtig tussen de sawa's, mooie begroeiing, vogels, hartelijke mensen en een mooi zwembad met intieme en gezellige zitjes! De kamers zelf zijn modern en ruim ingericht, erg prettig.

De eigenaren hebben service en hartelijkheid met hoofdletters in zich, en maken je het helemaal thuis. Dit geldt overigens zeker ook voor de rest van de crew! Ontzorgen, maar ook gezelligheid en warmte en dat in een paradijselijke omgeving, geweldig! En een fantastische ontvangst van ons zoontje van bijna 2 die zich meteen helemaal thuis voelde. Wij gaan er zeker naartoe terug en zouden het ieder ander aanraden. Overigens zijn wij er op doorreis slechts kort geweest, maar de bestemming leent zich perfect om er langer te blijven! Er is genoeg te zien en te beleven in de omgeving!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Oase van Java in Salatiga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Oase van Java zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Oase van Java scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.