Hotel Laras Asri Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Laras Asri Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Laras Asri Resort & Spa in het Nederlands

Hotel is een oase van rust.

Truha
17-6-2011

Goed hotel in het drukke Salatiga. Prima service, vriendelijke mensen. Kamers prima. Ruime en van alle gemakken voorzien. Kamers grenzen aan binnentuin met een grote vijver. s' Morgens fluitende vogels. Prima restaurant, waar je Indonesisch en Europees kunt eten. Mooi zwembad, waar je heerlijk kunt relaxen na een dag werken of rondreizen. Geen gebruik gemaakt van wellness gedeelte. Kan daar geen beoordeling over geven. Prima hotel, waar ik graag terug wil komen.

Gereisd Zakelijk in oktober 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laras Asri Resort & Spa in Salatiga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laras Asri Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.