Villa Kura Kura Resort

IndonesiëJavaPulau Menyawakan
10FenomenaalScore uit 1 review
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Villa info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Kura Kura Resort

• 10nardyboer11-07-2011

Paradijs voor honeymooners!

Wij zijn in mei op huwelijksreis geweest naar 't Kura Kura resort (in combinatie met een rondreis Java-Bali). Je kan kiezen om per vliegtuig (van het Kura Kura zelf) te gaan, maar wij hadden gekozen voor de ferry v.a. Jepara. Het was zo'n 6 uur varen naar Karimunjawa en bij aankomst stond er een enorme speedboot speciaal voor ons klaar! Het was nog zo'n 20 min. varen naar 't Kura Kura. De bungalow was erg ruim en mooi, met een grote inloopdouche en vanuit het bed had je uitzicht op de zee! Het was heerlijk genieten daar, echt een paradijsje. Als gast mag je gratis gebruik maken van de snorkeluitrustingen en kayaks en het eten ook erg lekker en uitgebreid. Je kon elke dag uit verschillende gerechten kiezen (veelal Italiaans, maar ook Indonesisch) en het personeel was allemaal zeer vriendelijk. Het enige kleine minpuntje waren de muggen (vooral rond zonsondergang), maar als je je goed insmeerde had je er verder geen last van. Het is Kura Kura is echt een aanrader voor honeymoners!

Villa Kura Kura Resort info

Veilig betalen met