6,7

30 reviews over Hotel Sunrise Beach in het Nederlands

Lekkere plek aan zee

ottenga_ingrid
5-11-2013

Het is een prima hotel. De kamers liggen met een veranda/zitje aan een binnentuin. Het hotel ligt tussen de hoofdstraat met diverse restaurantjes en een straat die aan de zee grenst. In de binnentuin ligt het restaurant waarbij ook het zwembad. De kamers zijn niet bijzonder, maar goed.

Gereisd Met partner in september 2013

nooit meer

pwderks
7-9-2011

vies groen zwembad,lekkende kamers,muffe kamers.water loopt bij regen langs de muren

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Mooi zwembad.

Fam. Trommelen
8-8-2011

Redelijke kamers. Mooi hotel met mooie tuin. Eten duurt lang, maar is goed. Groot zwembad. Ligging aan drukke weg. Let op dat je niet gaat zwemmen in zee. Het hotel ligt aan het 'visdeel' maar aan de andere kant van het schiereiland ligt het zwemdeel met verradelijke golven. Er verdrinken daar diverse mensen elk jaar. Ook van onze groep is iemand in het ziekenhuis beland ! Echt levens gevaarlijk en ze doen er niets aan. Er staan dus geen borden of vlaggen.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Vroeger vast mooi geweest

jannievanmaldegem
22-4-2011

Ooit gebouwd als leuk hotel maar niet onderhouden en daardoor plakkerig van het zout en muffig. Goed internetcafé als buren!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2007

Oud hotel

Suzanne
24-2-2011

Het hotel is broodnodig aan een grote opknapbeurt toe. De kamers zijn oud en bevatten schimmel. De ligging is wel goed. Op loopafstand van het centrum en restaurants.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel slecht resort weinig gasten

p.van breughel
24-2-2011

Heel sober hotel Wij waren de enige twee gasten.Ontbijt zeer slecht.Veel mieren.WC doorspoelen met een emmer water.Kranen moet je met kracht opendraaien.Geen internet Bleek later in restaurant wel internet Geen strand,wel grote stenen

Gereisd Met partner in januari 2011

prima voor een nachtje

Simone
19-1-2011

Mooie ligging, zwembad, goede service, eten redelijk, mooie douche met zitstuk, kamers verder niet bijzonder op mooi uitzicht na.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Als overnachtingshotel...goed te doen

Dennis en Marcia
25-9-2010

Wij hadden dit hotel voor 2 nachten in verband met onze rondreis over Java. De eerste aanblik en de recensies die ik op deze site las klopte volledig. Het is een sober (mede door het weer) hotel. De term "resort"wil ik het ook niet geven. Na aankomst op onze kamer (benedenverdieping aan de zee zijde) schrok ik toch wel. Alles was klam, smerig en enorm benauwd! De salamanders hadden vrij spel op onze kamer, inclusief een groot aantal muggen. Wij gingen absoluut niet akkoord met deze kamer. In overleg hebben we een andere kamer gekregen, de suite. Ook aan de zeezijde maar dan op 2 hoog. Dit was een nette kamer te noemen. Geen ongedierte! Wel wat smerige kitranden e.d. Maargoed, je bent in een ander land waar op een andere manier naar hygiene word gekeken als in Europa. Het ontbijt is niet zo geweldig. Weinig keus. Als je wilt uiteten. Restaurant "relax". Is van een Zwitserse eigenaresse! Hotel heeft veel te leiden gehad tijdens de Tsunami en is tussentijds van eigenaar gewisseld.

Gereisd Met partner in september 2010

Dieptepunt van onze rondreis

Hanita Rietrae
25-8-2010

Bijzonder slecht hotel. De kamers waren in een woord afschuwelijk. Schimmel op muren en plafond, beddengoed vol met gore vlekken, gaten in het meubilair en op de badkamer een raamkozijn met daarvoor alleen houten lamellen. Het stikte er van de muggen. Van onze reisleider hoorden we dat andere gasten al dezelfde klachten hadden ingediend over dezelfde kamers en het hotel niks met de klachten had gedaan en de kamer in dezelfde trieste staat weer verhuurde. Eten in restaurant resulteerde in een voedselvergiftiging en hele nacht op de badkamer doorgebracht. Nooit meer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Sober hotel

G.S.
14-8-2010

Mooi onderhouden tuin, zwembad zag er groen uit van de mos. Avondeten was niet goed, ontbijt witbrood en jam. Suikerpot zat veel mieren, fruitsap was met te veel water aangemaakt. Hier kom ik niet meer terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise Beach in Pangandaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.