Kleine hotelsWeer vandaag28°23°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Indah Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Puri Indah Beach in het Nederlands

Goed hotel centraal gelegen.

Wim Rolvink
26-7-2011

De receptie is uiterst vriendelijk en niets is te veel gevraagd. In het hele hotel wifi. hier prima geslapen. Ook dichtbij de beachclub Mungil. De lokale gids Eap haalt je hier graag op voor diverse excursies, een must!

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

Goed hotel centraal gelegen.

Peter Timmermans
11-7-2011

Vorige week een aantal dagen hier gelogeerd. Prettige sfeer en netjes. Wifi tot in de kamer, prima. Pangandaran wordt overwegend door Indonesiërs bezocht. De touristen komen voor het park en de green canyon. Leuke beachclub "Mungil" met goed eten. Tegenover het unibeach hotel. Voor het park is de beste gids Aep. Iedereen ken hem. (reserveren)

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

een aanrader

maxim
3-4-2009

Heel goed hotel met vriendelijk personeel,heb in dit hotel 1 maand gelogeerd.De kamers zijn proper,de service is uitstekend.Elke reis naar indonesia logeer ik hier.

Gereisd Alleenreizend in Fri Apr 03 2009 14:11:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Indah Beach voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Indah Beach in Pangandaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Indah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.