Kleine hotelsWeer vandaag28°24°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Indah Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Puri Indah Beach in het Nederlands

2007

We hebben dit hotel gekozen omdat het het meest luxe hotel

jos
18-5-2007

We hebben dit hotel gekozen omdat het het meest luxe hotel in Pangandaran was. Heerlijk genoten hier, je bent gewoon familie van de mensen in Pangandaran en toeristen komen er haast niet. Het hotel is goedkoop, schoon en het zwembad heb je bijna voor je alleen. Het is geen lux hotel omdat het daarom veel te klein is, maar juist daarom is het zo goed bevallen. Het is zeker geen 2 sterren waar, minimaal 3. In pangandaran zelf komen lokale mensen naar je toe om foto's te maken van je want een blanke zien ze daar niet zo vaak. Ook in het stadje een aantal mensen ontmoet waar we nu nog email contact mee hebben. Deze jongen heeft ons op een fiets uit de jaren 50 een rondleiding gegeven in de omgeving, dat is het echte indonesie. Aan het eind van de dag wou hij er maar een paar euro voor hebben, als je dan een tientje geeft is iedereen erg gelukkig. Ook een boottocht om het schiereiland heen is erg leuk.

Gereisd Met partner in juni 2006

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Indah Beach in Pangandaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Indah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.