Kleine hotelsWeer vandaag29°24°

10 reviews over Hotel Puri Indah Beach in het Nederlands

Achterstallig onderhoud

Andre
29-11-2012

Simpele kleinschalige accommodatie. Ronduit smerig zwembad en sanitair wat niet werkt in de badkamer. Wifi werkt alleen maar in de lobby. Voldoende restaurants in de omgeving. Eenvoudig ontbijt in het hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel tegenover de zee

Huibert
11-9-2012

Nette accomodatie,met een klein zwembad. Ontbijt in buffetvorm. Zeer vriendelijk mensen, je krijgt elke dag rond vier uur koffie en thee aangeboden. Kamers zijn netjes en beneden kun je zowel voor als achter naar binnen. Aan de zeezijde heb je wel last van muggen. Vlak bij het nationale park van Java.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

valt tegen

edith
21-8-2011

Als je aankomt is het echt een leuk kleinschalig hotel,leuk zwembad ,mooi aanblik! echter wij waren er met 8 personen ,dus 4 kamers! Wc's spoelden niet goed door of helemaal niet ,gemeld bij receptie echter er is niets aan gedaan.het was niet schoon kortom het viel gewoon tegen! Ontbijt was sober,tenminste als je geen zin hebt in nasi . Toast met jam en boter op een schaal ,gezien de Hygiene beter in kleine kuipjes!Dit zijn wij tijdens onze gehele rondreis van 20 dagen niet tegen gekomen. Dus al met al matig!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Indah Beach voor je op een rij gezet:

Goed hotel centraal gelegen.

Wim Rolvink
26-7-2011

De receptie is uiterst vriendelijk en niets is te veel gevraagd. In het hele hotel wifi. hier prima geslapen. Ook dichtbij de beachclub Mungil. De lokale gids Eap haalt je hier graag op voor diverse excursies, een must!

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

Goed hotel centraal gelegen.

Peter Timmermans
11-7-2011

Vorige week een aantal dagen hier gelogeerd. Prettige sfeer en netjes. Wifi tot in de kamer, prima. Pangandaran wordt overwegend door Indonesiërs bezocht. De touristen komen voor het park en de green canyon. Leuke beachclub "Mungil" met goed eten. Tegenover het unibeach hotel. Voor het park is de beste gids Aep. Iedereen ken hem. (reserveren)

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

Peter
14-6-2010

Een charmant hotel met kamers die (bijna) alle rond het zwembad gesitueerd zijn. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel; we hadden o.a. een 3-persoonskamer gereserveerd, maar kregen een 2-persoons met bijplaatsing van een bed. Na overleg met de receptie werd dit direct gecorrigeerd mét verontschuldiging. Het avondeten is erg smakelijk maar toch is er helaas weinig animo voor. Door de kleinschaligheid voel je je direct thuis, een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

een aanrader

maxim
3-4-2009

Heel goed hotel met vriendelijk personeel,heb in dit hotel 1 maand gelogeerd.De kamers zijn proper,de service is uitstekend.Elke reis naar indonesia logeer ik hier.

Gereisd Alleenreizend in Fri Apr 03 2009 14:11:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

topper

Gemma
31-7-2008

Kleinschalig en snel contact met de lokale bevolking. Strand op loopafstand en verschillende bezienswaardigheden in de buurt.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

We hebben dit hotel gekozen omdat het het meest luxe hotel

jos
18-5-2007

We hebben dit hotel gekozen omdat het het meest luxe hotel in Pangandaran was. Heerlijk genoten hier, je bent gewoon familie van de mensen in Pangandaran en toeristen komen er haast niet. Het hotel is goedkoop, schoon en het zwembad heb je bijna voor je alleen. Het is geen lux hotel omdat het daarom veel te klein is, maar juist daarom is het zo goed bevallen. Het is zeker geen 2 sterren waar, minimaal 3. In pangandaran zelf komen lokale mensen naar je toe om foto's te maken van je want een blanke zien ze daar niet zo vaak. Ook in het stadje een aantal mensen ontmoet waar we nu nog email contact mee hebben. Deze jongen heeft ons op een fiets uit de jaren 50 een rondleiding gegeven in de omgeving, dat is het echte indonesie. Aan het eind van de dag wou hij er maar een paar euro voor hebben, als je dan een tientje geeft is iedereen erg gelukkig. Ook een boottocht om het schiereiland heen is erg leuk.

Gereisd Met partner in juni 2006
2006

Goed kleinschalig hotel

Diana
13-7-2006

Goed kleinschalig hotel. Alle kamers liggen op de begane grond, rondom het heerlijke zwembad. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Wij zijn hier van maandag t/m vrijdag geweest met 6 personen. Via receptie iemand geregeld die ons voor 60 euro met een luxe 11 pers. busje naar Yogjakarta heeft gebracht. Schuin tegenover het hotel aan het begin van het winkelstraatje kun je heerlijk eten bij mensen aan huis.

Gereisd Anders in Thu Jul 13 2006 12:34:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Indah Beach in Pangandaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Indah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.