Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Pondok Wulan in het Nederlands

Enorm genoten van de fijne gastvrijheid!

Erik de Vries
18-1-2016

Als men een prettig verblijf zoekt wat redelijk geprijsd is en waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat, gaat men naar Pondik Wulan. De gastvrouw, Bety, kan leuke trips regelen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Prettig verblijf voor enkele dagen

Leo & Rose Dost
21-9-2014

Pondok Wulan van Bety en Ruud Hennige is een zeer fijn guesthouse. Zeer klantvriendelijk en geven hoop info. Kamers schoon met inpandig douche/toilet. Hier voel je je echt thuis. Tripjes en tickets etc. Kunnen ze voor je regelen. Een echte aanrader in Pangandaran. Er is een afhaal service.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Betty Rosita, Manager, Tue Oct 07 2014 04:13:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor jullie beoordeling. Ons doel is erop gericht om onze gasten het gevoel te geven gewoon thuis te zijn. Your Satisfaction is our Business!

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pondok Wulan in Pangandaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pondok Wulan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.