Hotel Nyiur Indah Hotel II

Hotel Nyiur Indah Hotel II

8.3Fantastisch

Indonesië, Java, Pangandaran

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Nyiur Indah Hotel II voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Nyiur Indah Hotel II

• 7Truus Heesbeen12-02-2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jammer. Dat er weinig recreatie is in het hotel zelf.

Gereisd met partner in september 2015

• 4Ronald09-11-2014

Wat een zooi!

We hadden ons gezien de recensies veel van voorgesteld, maar wat is dit een sof. Onhartelijke ontvangst met een tot kotsens toe vieze koffie, donkere kamer en vooral dat vreselijk onhartelijk en volstrekt ongeïnteresseerd personeel. "Meneer, Wifi werkt niet". Jongen pakt eigen mobiel en dan: "Nou, bij mij wel". Tekenend voor de inzet! Zeer matig ontbijt, donkere kamer... jammer, want je zou er heel wat van kunnen maken.

Gereisd met partner in september 2014

• 7b.a.10-08-2014

Net hotel, ligging is goed.

Mooi net hotel. Wij hadden een ruime nette kamer op de begane grond met een tussendeur naar de kamer van de kinderen. Kamers zijn gesitueerd aan een mooi aangelegde tuin met veel groen en een vijver. Er is een klein zwembad aanwezig welke zorgt voor de nodige verkoeling. Personeel was niet bijzonder gastvrij en het leek alsof het ze allemaal niet zo veel interesseerde. Als je wat drinken wilde bestellen overdag moest je iemand zoeken want de bar was niet bezet. En 's avonds hing men met een man of 8 voor de TV in de eetruimte en moest je vragen of iemand je misschien wilde helpen. Eten hebben we aan de overkant van het hotel gedaan want er zou misschien om 19.30u een kok komen om te koken, dit was overigens wel i.v.m. de Ramadan. Maar dan nog komt dit niet erg gastvrij over.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7jolanda_2426-08-2013

Ziet er mooi uit.

Het is een soort resort met kamers naast elkaar. Het is kleinschalig met een zwembadje in de tuin. Vanaf de ingang sla je linksaf en loopt dan de straat uit, zo naar het strand. De kamers zijn wel mooi, met een buitenbadkamer. Achter de badkamer waren ze echter aan het bouwen. De bedden zijn echt heel erg hard. het ontbijt was in buffetvorm en er was genoeg keuze. De wegen rond Pangandaran zijn echt superslecht, alleen maar kuilen. Wij hebben ook erg last gehad van de moskee die om 3 uur 's nachts begon en wel 2 uur lang bezig was. Ik hoop dat dit niet altijd zo is, maar door de ramadan kwam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7silviareinshagen200521-06-2013

Redelijk hotel

Wij hebben hier 2 nachten gezeten tijdens onze rondreis door Java. Het hotel heeft een aparte overkapping voor het eet en zit gedeelte . De kamers zijn met een trap bereikbaar., een soort galerij. Op de galerij staan stoeltjes met stoffen bekleding,, die met plastic overtrokken zijn, Ze staan buiten in de warmte ,wat niet prettig zit. De kamer is erg kaal en in de douche hangen alleen douche handdoeken. het is er wel erg schoon. Op onze 2 dag ging er een grote groep gasten weg. Er was keurig voor ons 4 gedekt, alleen was er niet genoeg meer om te ontbijten. Na lang wachten en veel vragen kwam er dan eindelijk brood uit de diepvries., maar er was geen ei en beleg meer. Het hotel ligt goed om de green canyon te bezoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Marian27-02-2013

Leuk hotel met veel gezelligheid

Leuk, kleinschalig hotel. De eigenaar is zeer vriendelijk en het personeel is zeer behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid en steeds worden er weer nieuwe hapjes en gerechtjes op tafel gezet die je toch zeker ook moet proeven. Elke middag is er om half vier koffie en thee met hapjes. De kamers zijn netjes. Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2013

• 7flinke namen26-08-2012

Okay hotel

Prima hotel, Maar verwacht niet te veel luxe, want alles is in de buitenlucht behalve je kamer. Ook wordt alles wat je in de badkamer legt nat, maar daar kom je gauw genoeg achter. Het uitzicht vanuit je achterbalkon is om te grienen. Verder is er in de omgeving genoeg te doen.

Wanneer je uitcheckt bij het hotel krijg je nog een afscheid van het personeel dat je bedankt en uitzwaait. Dit is nogal nep en gemaakt, voor zowel het personeel als de gasten is het een beetje beschamend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Frank28-03-2012

Hier wil je gewoon nog een keer naar toe.

Keurig en gezellig kleinschalig hotel met supervriendelijk personeel. Bij aankomst een enorme kokosnoot als welkomstdrankje. Grote slaapkamer met airco, behoorlijk nette badkamer, minkukelbalkonnetje en zeer goed bed. Hotel ligt aan een rustige straat op paar minuutjes lopen vanaf het strand. Goed ontbijt en heerlijke gerechten op de menukaart. Probeer hier vooral de visgerechten!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 10p_nutnick12-08-2011

Bedjak

Bij aankomst (wat later was dan geland) werden we verwelkomt door 6danseressen en 1danser. Hardstikke leuk. Vervolgens kreeg ik en mijn oom een bloemenkrans om (de jongste en de oudste van het gezelschap->waren met 13fam.leden, mijn oom is 81) Mooi hotel, 2lagen, wij lagen boven. Erg gezellig voor de deur tafel en stoelen, lekker socialisen op het balkon. Aan de achterkant was ook een minibalkon, vanaf hier kon je de zee zien. Klein zwembad al middelpunt van de tuin, mooie, gezellige tuin ook. 's Avonds livemuziek en lekker gedanst. Eten was goed. Hier is in 2006 een tsunami geweest, is nog veel van te zien. Bedjaktour gehad langs de overige dorpen. Fietser was buiten adem haha! Aan de overkant vh hotel was een ijswinkel, met eigenaresse uit NL. Haar tuin mogen bekijken, erg mooi, ijs was ook erg lekker, maar veel. Reis was georganiseerd dus prijs ook, weet niet wat de dagprijs was.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8Mai23-05-2011

Prima hotel

Mooi hotel, kamers rondom zwembad en in het midden een tuin waar je kunt eten of gewoon gaan zitten. Wel veel last van muggen. Eind van de middag staat er koffie en thee met hapjes zoals kleine bananenpancakes.

Gereisd met vrienden in april 2011

Hotel Nyiur Indah Hotel II info