Hotel Splendid Inn

4 reviews over Hotel Splendid Inn in het Nederlands

Eenvoudig hotel

Tineke Bruijs
21-8-2009

Het hotel ligt zeer centraal, op loopafstand van het centrum. De kamers zijn zeer eenvoudig en wat verouderd, maar wel netjes. Van (verkeers)lawaai hebben wij niets gemerkt. Klein zwembadje (niet heel goed onderhouden) aan de straat, maar wel beschut. Ontbijt (ook ontbijtpakketje als we vroeg weggaan) is eenvoudig, maar OK! Aardige mensen. Als we weer in Malang zouden komen, kwamen we hier terug.

5.8.2009

2008

Verlopen hotel

Jeroen
1-12-2008

Voor hetzelfde geld heb je een mooi 4* hotel met alle faciliteiten. Zeker geen aanrader.

We moesten ook nog eens een super de luxe kamer nemen "omdat de rest niet meer beschikbaar was", maar was niet meer als 2 bedden met TV en een gedateerde badkuip.

Hotel Slendid Inn ligt wel is waar in het centrum, maar is erg gehorig. Het verkeerslawaai dringt met gemak de kamers in. Kamers zijn oud, versleten en de bedden zijn niet goed. Het hotel is zeker sfeervol, maar daar heb je niet veel aan als je elkaar nauwelijks kan verstaan van de herrie.

Ligt op een minuut of 10 lopen van het centrum

Linda Speelman
8-1-2008

Ligt op een minuut of 10 lopen van het centrum.

Sfeervol hotel met zwembad. Ook hier is het allemaal weer een beetje oud, en badkamer primitief. Wij hadden een suite, maar dat is vergelijkbaar met 2 sterren of zo. Verder wel hele goede service. Ontbijt met bruinbrood en hagelslag!

Voor 1 of 2 nachtjes echt een prima hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Splendid Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid Inn in Malang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.