Hotel Sahid Montana

5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sahid Montana voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sahid Montana in het Nederlands

Met vrienden

Het personeel sprak zeer slecht Engels.

Zelfs koffie afrekenen was moeilijk. Wel lekkere koffie en drankjes. Badkamer slecht schoongemaakt(zwarte tegels met witte vlekken). Wel airco en mini-bar.

Ander hotel de volgende keer

K. Hermens
2-8-2011

Als je binnnekomt in de lobby heb je hoge verwachtingen over het hotel. Kom je de kamer binnen, zie je een kleine kamer met een vieze badkamer en beschimmelde deur. Wij waren met 3 personen, waarvan het 3e bed niet eens lakens had. Toen we dit gingen melden, duurde het minimaal een half uur voordat we de lakens hadden. Ontbijt was wel erg lekker!

Net niks

Sameer (Samber)
1-11-2010

Het hotel ziet er op zich wel netjes uit, maar het is eigenlijk net niks. De kamers zijn klein, de badkamer was vies en er was geen warm water. Het tweepersoonsbed was krap (wel knus...) en de kamer was voorzien van airco. Ontbijt was erg karig en er stond geen broodrooster, maar een klein oventje om het brood in te roosteren. Gevolg: lange wachttijden voor geroosterd brood.

We hebben een aantal aanbieders voor Sahid Montana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sahid Montana in Malang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sahid Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.