IndonesiëJavaMalangHotels MalangHotel Merbabu Guesthouse

Hotel Merbabu Guesthouse

IndonesiëJavaMalang
9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Merbabu Guesthouse

• 9danielle26-01-2013

Zeer luxe guesthouse, goede ligging

Merbabu guest house is zeer stijlvol ingericht, super schoon en netjes en ruim. Fijn bed, luxe badkamer en het lijkt of alles splinternieuw is. We hadden een superior suite, 1 nacht incl. ontbijt voor ca. 40 euro. De ligging is aan een parkje, tegenover zit en leuk cafe met live muziek. Het eten, zowel ontbijt als avond eten is prima verzorgd en wordt geserveerd in een binnenplaatsje van het guesthouse. een leuke rustige setting. Wifi aanwezig. Het enige minpuntje van onze kamer was dat deze recht tegenover de receptie was waardoor we wel de telefoon hoorde gaan of gesprekken konden horen van het personeel. Van verkeer of moskees geen overlast: het ligt in een rustige zijstraat. Om naar het centrum te komen heb je wel een taxi nodig. Merbabu verdiend meer de status van een hotel dan van een guesthouse dat wellicht toch wat shabby overkomt. we hebben 4 sterren hotels gehad die veel minder waren op java. Airco aanwezig, tv en minibar. gratis koffie en thee in de kamer.

Hotel Merbabu Guesthouse info

Facilities