6,6

8 reviews over Hotel Malang Regent's Park in het Nederlands

Prima verblijf geweest

Fam Heesbeen
17-9-2015

We hebben de vorige recensies gelezen, blijkbaar is het hotel een metamorfose ondergaan, want het is een hotel met een traditioneel karakter maar moderne faciliteiten. Prima kamers, prima bedden, mooi en schone badkamer. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. De vuile was voor 10 uur ingeleverd, dezelfde dag om 5 uur weer schoon terug. Hele snelle checkin (na reservering vooraf) . We sliepen aan de voorkant (aan de drukke weg) maar het geluid ervan was acceptabel. Last But not least een Prima keuken met eveneens westerse menuutjes. Mag als het zo blijft gewaardeerd worden met een 7 of zelfs 8. Als de mogelijkheid zich voor doet komen we hier zeker terug.

Ietswat gedateerd hotel

Dave
14-1-2014

Redelijk verouderd hotel. Gezellige bar met kleine kaart. We hadden live muziek met karaoke ... altijd leuk in Azie.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Teletijdmachine; terug naar het jaar 0

Tommy
8-8-2012

Groot betonnen hotel waar tijdens ons verblijf een verbouwing gaande was. Kamers zijn oud en vies, schimmel op plafond, cavia in doucheputje, dikke kalklaag in bad, donkere rand in toilet en verwassen/grijs bedlinnen. Personeel is erg vriendelijk en weet zich geen raad met de toestand van het hotel, proberen er echt wat van te maken. Zwembad is oud/vies, slechts 8 ligbedjes voor zeker 200 kamers, Ontbijt is zeer mager, geen straf om hotel weer te verlaten,

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Jaren zeventig hotel

Martin Pijnappels
10-12-2011

De buitenkant van het hotel belooft veel. Bij binnenkomst in de lobby klopt dit ook. Mooi en modern. Maar de kamers....... oudbollig en gedateerd. Vreselijk oude bedden, meubilair en tv. De kamers zijn echt jaren zeventig. Alleen de muziek van Beatles ontbrak nog.Jammer. Zeker het minste hotel wat wij op Java hebben bezocht. Personeel wisselend vriendelijk. Ontbijt buffet is beperkt. Vond het niet erg weer verder te gaan.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is het net niet

hansterheijden
10-10-2011

Niet Slecht maar duidelijk minder dan de Jayakarta hotels die we in Bandung en YogYakarta hebben gehad op onze rondreis.En dat waren ook 4 sterren Dichtsbijzijnde restaurant op loopafstand is een McDonalds (toch nog 500 meter) Malang is leuk

Gereisd Met partner in januari 2011

Hotel in drukke stad

Lars
28-9-2011

Het hotel is gelegen aan een drukke weg. Door de beperkte isolatie hadden we 's nachts toch wel wat last van het drukke verkeer. De kamers zijn redelijk verouderd. Het eten in het restaurant is prima. Het hotel beschikt over een klein zwembad.

Gereisd Met partner in september 2011

stadshotel met een centrale ligging

christaendick
31-7-2011

Een stadshotel met vier sterren en wij komen tot de conclusie dat het deze vier sterren echt niet waard is. Een naar sigaretten stinkende kamer, geen schoon bedlinnen en roestplekken in het ligbad. Wij verwachten iets meer van een vier sterren hotel, zelfs wanneer je rekening houdt met een iets andere beleving van het aantal sterren van een hotel in Indonesië. De service was goed, zoals bijna overal in Indonesië. Gelegen aan een drukke weg, wel dicht bij een groot winkelcentrum en bij de "Nederlandse buurt". Hier vindt je nog de vakantiewoningen van de Nederlanders uit de tijd dat Indonesië een kolonie van Nederland was.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Goed te doen!

Judith
25-10-2010

Veel mensen die er verbleven waren op door reis, maakte een groepsreis of anders soort waar door ze maar enkele dagen in regents verbleven. Wij hebben ons er in ieder geval goed vermaakt! Lekker gegeten, mee gezongen met live muziek, aan het zwembadje gelegen (helaas maar 4 ligbedden toen..). De bedden vielen niet tegen, de kamer was goed in orde, goed kunnen slapen! Pluspunt: ze spreken hier goed engels! Vooral in het restaurant!

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malang Regent's Park in Malang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malang Regent's Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.