Géén boekingskosten

• Airconditioning

7 Reviews over Kartika Graha

• 5Saskia 09-05-2012

Geen aanrader

Hotel Kartika Graha in Malang, is echt geen aanrader! Wij sliepen hier om s'nachts te vertrekken naar de bromovulkaan, we hadden onze slaap dus hard nodig, maar in dit hotel kun je niet slapen, want de discotheek in het hotel zet zijn muziek s'nachts niet zachter maar harder. Ook was onze badkamer gewoon vies! Het eten in het hotel was overigens wel goed!

• 7Esther14-08-2011

Centraal gelegen

Centraal gelegen waardoor je leuk kan winkelen in Malang, is lopend te doen en anders taxi, is niet duur. Winkelcentrum in de buurt en centrum is ook leuk om naar toe te gaan. Net hotel, geluiden van de straat waren wel erg goed de horen in de kamer.

• 8Peter02-08-2011

goed doorreis hotel

Dit is een redelijk doorreis hotel. De prijs van de alcoholhoudende dranken is relatief erg hoog € 80,= voor een fles slechte rose. De lunchpaketten zijn goed verzorgd.

• 5Ans en Ad13-10-2010

Goed dat het maar voor een paar uur was

We waren een paar uur in dit hotel met het doel 's nachts naar de Bromo te gaan. Vloer- bedekking heel smerig. Badkamer ging wel. Geen aanrader voor langer verblijf

• 4Freddie24-09-2010

Ronduit slecht!

Tijdens onze rondreis door Java in dit hotel 2 nachten geslapen. Dit was met afstand het slechtste hotel waar we geweest zijn. Bij aankomst een kamer waarvan de airco was aangesloten op de keukenluchtjes. Bij melding hiervan andere kamer gekregen, na 5 minuten in deze kamer begonnen ze id kamer ernaast te verbouwen, waardoor je hoestend van het bouwstof door de gang moest. Wederom andere kamer gekregen. Doucheruimte niet echt schoon. Toen naar het zwembad, niet schoon, veel ligbedden stuk. Personeel staat maar wat om zich heen te kijken en doet heel weinig in het hele hotel. Eten bij ontbijt de volgende dag: alle fruit en zuivel bedorven. heel karrige keuze. En ook hier staan gewoon 5 personeelsleden niets te doen. Wij hebben ons omgedraait en zijn maar naar supermarkt in de stad gegaan om wat te eten. Helaas moesten we 2 dagen in dit hotel verblijven en dit was toch wel een domper in deze reis omdat Malang zelf een prachtige stad is. Wij zijn wel wat gewend, maar dit was echt slecht!

• 6Sandra, Marco & Twan24-08-2010

Een gewoon, redelijk goed hotel.

Maar 1 nacht in dit hotel gebleven tijdens onze reis door Java & Bali. De kamers zijn op zich wel netjes, alleen zie je wel veel vochtplekken in het plafond. Verder niet echt iets op aan te merken, maar daarom ook niet bijzonder ofzo.

Het ontbijt is goed. Wifi aanwezig in het hotel. Het zwembad wel erg lekker.

• 5fam. Feryanto13-08-2009

smerig en oud

Het enige wat lekker was in dit hotel was het eten in het restaurant. Personeel erg lui in bij het ontbijt. Manager rent zich rot en staff zit te babbelen. Kamers echt muf, mijn man heeft hier een larf in zijn nek opgeloepen.Vergane glorie. Nooit meer!

Hotel Kartika Graha info

• AirconditioningBeschikbaar