IndonesiëJavaMagelangHotels MagelangHotel Saraswati Borobudur

Hotel Saraswati Borobudur

IndonesiëJavaMagelang

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Saraswati Borobudur voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 16 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Saraswati Borobudur

• 6ottenga_ingrid08-11-2013

Op loopafstand van Borobudur

Een goed hotel. De kamer rook wat muffig, maar was verder prima. Zwembad erbij, helemaal goed. De lounge en eetgedeelte lopen een beetje in elkaar over. Het eetgedeelte bestaat uit plm 8 tafels. Wanneer deze vol zijn, dan is het lang wachten op hetgeen besteld is. We hadden de indruk dat zowel het personeel als de keuken de hoeveelheid mensen (20?) niet goed aankonden.

• 8Bart wigman17-09-2013

Goede plek voot de Borobudur

Het is een hotel met een acceptabele kwaliteit. Het is natuurlijk geen 5 sterren maar de kamer is netjes, eten is goed en iedereen is erg vriendelijk. Zwembad erbij is lekker. Inderdaad een moskee in de buurt met dus nogal wat herrie maar dat hebben we erger mee gemaakt ( of wennen we er aan?). Hotel Manahora ligt nog mooier maar geen zwembad, wel leuk om een keer te eten.

• 7Flinke12-02-2013

Degelijk en mooi

Het hotel heeft een zeer aantrekkelijke uitstraling en inrichting. De meubels zjin in een boutique style uitgevoerd en ook de binnentuin en zwembad zijn erg smaakvol ingericht.

De kamers zijn niet erg groot, maar wel schoon, knus en mooi.

Het restaurant is inderdaad aan de prijzige kant, maar in de buurt is ook niet veel wat vergelijkbaar is.

De ligging is ook perfect, op loopafstand van de Borobudur.

• 3Michelle en Joshua14-12-2012

Alleen handig voor Borobudur

Eerste indruk was: wow! Sjiek! Positief: nette kamers / dicht bij Borobudur

Negatief; dramatisch eten, heel erg duur naar Java maatstaven (ze rekenen zich nog een 21% bovenop de prijs) en gewoon slecht eten. Heb als lunch bijv. Een kipsalade gehad en die bestond uit wat kipstukjes,stukjes ananas, beetje wortel en veel mayonaise op een zielig blaasje sla... Was voor ongeveer €6 pp. Krijg ik in nl nog betere salade voor. - Verder ligt er een moskee naast de deur met de speaker op het hotel gericht, met als gevolg dat je om de zoveel uur bijna uit je ligstoel of bed dreunt van de herrie, zo hard staat ie namelijk. - amper personeel aanwezig. Mensen die er wel waren deden verplicht vriendelijk en waren totaal niet hartelijk. - geen schoonmaak - zeer slechte matrassen (compleet doorgezakt..)

• 9Caro27-08-2011

Aanrader

Onze eerste hotel in Indonesie. Mooie tuin, zalig zwembad, rustig, perfect gelegen bij de Borobudur. Fantastisch bedden, vriendelijk personeel, attent.

• 9Daphne27-07-2011

Geweldige lokatie

Twee nachten hier verbleven tijdens een rondreis over Java. Klein en sfeervol hotel met vriendelijk personeel. Leuk zwembad en prima restaurant. Er zijn enkele lokale restaurantjes en winkeltjes in de nabije omgeving, maar dat is ook alles. Belangrijkste is dat het een perfect uitgangspunt is voor een bezoek aan de Borobodur, die letterlijk om de hoek ligt.

• 9Eric en Irene04-07-2011

Fantastische plek je kunt lopend naar de Borobudur

Prachtige kamers en zwembad, vriendelijk en gastvrij personeel. Het dorpje stelt niet veel voor je kunt er goed eten bij de lokale bevolking.

• 7M02-06-2011

Fantastische plek met mooi uitzicht

Een redelijk druk hotel. Veel te zien in de buurt qua natuur. Verder niet veel te beleven. (uitgezonderd de borobudur zelf). Geen hotel om dagenlang te verblijven. Service is vriendelijk.

• 9John24-04-2011

geweldig hotel

Heerlijk hotel vlakbij de borbudur. Hotel heeft een luxe uitstraling met mooie tuin en zwembad. Wij hadden zeer ruime suites Erg schoon En het eten was geweldig. De services waren perfect

Aanrader echt waar

• 10versloot05-11-2010

hier moet je een paar nachten blijven!

dit prachtig kleinschalig hotel met een prima ligging nabij borobudur en kampong straalt een enorme rust uit. wij zijn hier in juli 4 nachten geweest. de kamers zijn mooi en ruim. in de tuin en het zwembad is heerlijk vertoeven. jammer dat het hotel door de meeste organisaties tijdens hun rondreizen alleen gebruikt wordt voor 1 nacht om meteen de volgende ochtend vroeg weer voor zonsopgang te verdwijnen. voor ons was het een bijzondere plek om even op adem te komen. een goede keuken en vriendelijk personeel.

Hotel Saraswati Borobudur info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar