8,6

9 reviews over Hotel Puri Asri in het Nederlands

Hotel in een betoverend mooi Javaans landschap

George
27-7-2017

De appartementen liggen op een helling in een prachtig begroeid dal, waardoorheen een rivier (Kali Progo) hoorbaar stroomt. Het uitzicht is adembenemend, maar de wegen zijn nogal steil. Magelang is te voet bereikbaar (15 minuten). De straten zijn moeilijk begaanbaar, en men is aangewezen op gehuurd transport. Voor vertier/restaurants moet men naar Magelang gaan. Magelang was een grote garnizoensstad van het KNIL, en vele herinneringen aan de vroegere koloniale tijd zijn herkenbaar gebleven. Jogjakarta en de Burubudur/Prambanan liggen dichtbij. De omgeving (hoogvlakte) met door bronnen gevoede zwembaden is erg mooi en weinig toeristisch.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig

Rudie
26-6-2011

Geweldig uitzicht. Alle mogelijke faciliteiten aanwezig. Steile wegen. Shuttle busjes aanwezig. Ruime kamer met terrasje. Uitgebreid ontbijtbuffet, prima diner. Hulpvaardig personeel. Slechts 3 nachten verbleven. Komen hier terug.

Gereisd Met partner in Sun Jun 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Simone
19-1-2011

Prachtige uitzicht, ruim opgezet, mooi zwembad. Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Asri voor je op een rij gezet:

heel mooi hotel met goede service

loontje
4-10-2010

Dit is een geweldig hotel met veel gemakken, alleen niet zo makkelijk (lopend) naar de winkels gaan. Het personeel is erg vriendelijk, ook toen ik met mijn zoontje naar het ziekenhuiis moest, we werden met de tuk tuk gebracht en het hotel regelde snel hulp en regelde de ziekenhuisrekening voor ons. Het is geweldig. Hier zou ik vaker terug willen komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel

G.S.
14-8-2010

Een nadeel, weer veel bijeenkomsten,conferenties. Schitterend uitzicht vanuit het zwembad,zwembad lekker groot. Ontbijtbuffet heel goed, avondeten goed. Kamer met eigen terras. Hier komen we zeker terug

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Mooi gelegen hotel

Andre
3-11-2009

Mooi hotel gelegen in een heuvelachtige omgeving. Gelukkig is er vervoer op het terrein beschikbaar. Vooral in het restaurant bij een volle bezetting veel onervaren personeel dat echter wel erg hun best doet. Valt bijvoorbeeld niet mee om bestek bij je eten te krijgen. Alleen maar lepels kwam regelmatig voor. Goede kamers met een terras met moot uitzicht.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Heel goed en leuk hotel

Fam. Steggerda
5-8-2008

Maar 1 nacht geweest, jammer genoeg. Prachtig resort. Erg kindvriendelijk. Prachtig, heel groot zwembad. Uitzicht is schitterend met vulkaan, sawahs en buffels in het land. Heel groot en leeg restaurant wel een beetje treurig. Wel heel goed gegeten. Kamers met heel veel privacy en eigen terras. Binnen 20 minuten bij de Borobodur.

Gereisd Familie in Tue Aug 05 2008 21:29:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

sluit mij aan bij de vorige schrijver met uitzondering dat

barny
26-12-2007

sluit mij aan bij de vorige schrijver met uitzondering dat juist de ligging, heuvelachtig terrein zo’n mooie uitzicht geeft om de omgeving te zien. Vanuit je hotelkamer zie je de berg Sumbing en de sawa’s. Daarnaast waar je ook heen wilt gaan, zwembad, restaurant, reseptie je belt tst 21 en laat je door het busje ophalen en terugbrengen. helemaal beneden is de rivier, kali Progo. Voor de rust naast de drukte een verademing. Meerdere keren geweest zoewel individueel als met een reisgezelschap, de service is hetzelfde met een uitstekende ontbijtbufet.

Gereisd Met partner in december 2007

Geweldig hotel

George en Martine
11-10-2007

Geweldig hotel. Mooie kamers met veranda, bediening was zeer behulpzaam. Prachtig uitzicht vanuit je kamer. Het enige wat tegenviel is het zeer heuvelachtig terrein. Als je naar het zwembad moest dan was het best wel puffen om weer boven te komen. Het ontbijt is zeer goed.

Gereisd Familie in Thu Oct 11 2007 09:39:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Asri in Magelang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Asri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.