Tijdelijk €25 aanbetaling

Manohara

7.8GoedScore uit 5 reviews

7.8GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Manohara

• 8b.a.10-08-2014

Fantastische ligging

Erg mooi hotel met natuurlijk de beste ligging t.o.v. de Borubudur die je maar kunt verzinnen. Helaas kwamen wij pas erg laat aan. Het hotel heeft een prachtige tuin en het uitzicht op de Borubudur is geweldig, 's avonds is deze ook wat uitgelicht zodat je een spectaculair beeld op de tempel krijgt. Kamers zijn wat klein maar wel mooi en netjes, Over het algemeen blijft men hier 1 nacht dus Who Cares? Je kunt in het hotel een film bekijken over de Borubudur zodat je wat voor informatie hebt voordat je de volgende dag de tempel gaat bezoeken. De tempel ligt op een paar minuten loopafstand. Als je heel vroeg wilt opstaan kun je vanuit het hotel de tempel op om de zon op te zien komen. Wil je wat later op staan kun je ook vanaf het hotel de tempel op voordat het erg warm gaat worden en voordat de vele bussen vol met dagtoeristen de tempel gaan bestormen. Avondeten en ook het ontbijt waren erg goed.

• 8Andre10-11-2012

Hotel op een doomplek

Het hotel is schitterend gelegen op het terrein van de Borobudur. Deze ligt op ongeveer 300 meter lopen. Nette eenvoudige en schone kamers en een restaurant metuitzicht op de tempel. Vriendelijk en bekwaam personeel. Vooral de excursie 's morgens vroeg om de zonsopang vanaf de Boroudur te bekijken is aan te bevelen

• 7Grietje14-04-2011

Niet overtuigd

Ik ben niet overtuigd dat Manohara dezelfde is als Taman Borobudur Guest house. Ik heb een kaartje van de laatste, maar als ik nu op het internet kijk, zie ik toch wel veel overeenkomsten. Ik ga er dan maar van uit dat er een naamsverandering heeft plaatsgevonden. Mijn beoordeling geldt voor de guesthouse. We sliepen in aparte vleugel of losstaand gebouw/. paadjes en tuinen netjes aangelegd. Niet zo'n groot hotel. Een drankje ter verwelkoming. Schone , normale kamers. Kan me verder niet veel van de kamers herinneren. Het spectaculaire is natuurlijk dat de Borobudur op een steenworp afstand is.

• 8Reinie Vinke - van Boven05-02-2008

De kamers zijn super klein, met een tweede koffer heb je problemen, want je hebt eigenlijk geen plaats om hem ergens neer te zetten. Het hotel heeft een heel goed restaurant en een subliem uitzicht op de Borobudur.

• 8Diana13-07-2006

Het hotel ligt uniek, n.l. op het complex van de Borobudur. Wij (6 pers.)waren de enige gasten. Alle kamers liggen op de begane grond. Wel last van mieren (ook op de tafels in het restaurant buiten). De wandelpaden van dekamer naar andere gedeeltes van het hotel zijn omringd met pergola's. "s Avonds om 21.00 de fax gebruikt bij de receptie. Kwam onderweg heeeeel veeeeel gekko's, tietjaks en andere hagedissen tegen. De verkopers van de Borobudur zijn opdringerig en komen gewoon aan je tafeltje als je zit te eten. Verder leuk complex.

Hotel Manohara info

• AirconditioningBeschikbaar