Hotel Villa Venetys

Hotel Villa Venetys
9,8

15 reviews over Hotel Villa Venetys in het Nederlands

Een geweldig hotel, zeker aan te bevelen.

Tineke Vorst,
6-10-2017

Uitstekende locatie met een prachtig uitzicht. Veel mogelijkheden tot verschillende uitstapjes. Bandung op 3 kwartier rijden. Het hotel kan het vervoer regelen indien gewenst. Auto met chauffeur is voor Nederlanders goedkoop. Taxi's zijn ook te doen. Zwembad aanwezig. Uiterst vriendelijk en deskundig personeel, dat aan al je wensen voldoet. De kamers zijn groot met een westerse badkamer en balkon. Veel mogelijkheden om buiten en binnen gezellig en rustig te zitten.

Een echte aanrader!

Aangenaam en ontspannen verblijf

Silke en Lindsay
21-11-2015

Heel hartelijke ontvangst gehad. Ons verblijf was niet voorzien, maar werden wel met open armen ontvangen en in de watten gelegd. Zeer behulpzaam om tour uit te stippelen en om ons verder te helpen naar onze volgende bestemmingen. Ook informatie over Indonesië, de cultuur en de geschiedenis werd met plezier gegeven tijdens een lekker en ontspannende maaltijd. Heel verzorgd hotel, mooi uitzicht, nabij de Kampung. Niet echt makkelijk te vinden qua locatie, maar wel een pareltje.

Uitmuntend

Harmen
6-9-2015

Plek waar je flink tot rust komt, prachtig uitzicht. Goed gelegen voor uitstapjes (Tangkuban Prahu, Ciater, theevelden). Prima service, leuk personeel. Vervoer kan geregeld worden. Warm onthaal!

Buitengewoon goed

Sophie
6-9-2015

Hotel Villa Venetys is de perfecte locatie om helemaal tot rust te komen en om van de prachtige natuur te genieten. Prachtig uitzicht op berglandschap bij het ontbijt. Behulpzame gastheer en -vrouw zorgen voor een fijn verblijf.

fantastisch, onvergetelijk

Sacha Goudswaard
6-9-2015

Heerlijk schoon en goed verzorgd hotel met een prachtig uitzicht, fijne ruime kamers en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. We kregen allerlei goede adviezen over de bezienswaardigheden en het vervoer werd ook geregeld. Het eten was heerlijk. Kortom een onvergetelijke vakantie.

vriendelijk en aangenaam hotel

Arnold Binnendijk
1-9-2015

Prachtig uitzicht op de bergen rondom. Mooie schone kamers. Personeel heeft persoonlijke aandacht voor de gasten. Vanuit hier zijn veel excursies mogelijk.

Een mooie villa met huiselijke karakter. De kamers zijn ruim en schoon. Het ligt alleen wat afgelegen, niet zichtbaar van de grote weg. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat wij geen diner kunnen gebruiken, ons is telefonisch verteld om eerst elders te eten voordat wij naar het hotel gaan, vandaar geen score over het eten. In het hotel aangekomen zagen wij toch mensen te dineren, wij zijn dus enigszins teleurgesteld dat wij zelf niet mochten dineren. Geen wifi bereik in de kamers.

Mooie villa met ale luxe

Desiree
28-7-2012

Je moet echt weten dat je hier naar toe gaat, zelf zul je het niet zo snel vinden als je rondtrekt. Ligt wat afgelegen op een heuvel.Hier aangekomen werden we zeer hartelijk ontvangen. En wat een prachtige villa en mooie inrichting.

Het ontbijt en avondeten waren heerlijk. En dan de kamers, schoon en mooi ingericht. Je kunt er zelfs biljarten, muziek luisteren en de boekenkast staat vol met Nederlandse boeken.

Aanrader is 's ochtends vroeg op te staan en van de zonsopgang te genieten. Een betje mysterieus met de lage bewolking erbij.

Heerlijk mooi en rustig

Mai
23-5-2011

Grote kamers, behulpzaam personeel, alleen Wifi kreeg niemand aan de praat

Een dynasty hotel

Belia Meijer
14-11-2010

We waren de enige gasten en werden als vips behandeld.

Het uitzicht was prachtig.De kamers ruim en goed verzorgd.Het personeel was vriendelijk.

Het ontbijt en diner waren voortreffelijk.

Je voelt je er meteen thuis met al die gezellige zitjes in de centrale hal en een boekenkast vol met ( vooral nederlandse)boeken.Zeker en aanrader,al ligt het wel wat afgelegen ,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Venetys in Lembang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Venetys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.