Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

18 Reviews over Villa Venetys

• 10Tineke Vorst06-10-2017

Een geweldig hotel, zeker aan te bevelen.

Uitstekende locatie met een prachtig uitzicht. Veel mogelijkheden tot verschillende uitstapjes. Bandung op 3 kwartier rijden. Het hotel kan het vervoer regelen indien gewenst. Auto met chauffeur is voor Nederlanders goedkoop. Taxi's zijn ook te doen. Zwembad aanwezig. Uiterst vriendelijk en deskundig personeel, dat aan al je wensen voldoet. De kamers zijn groot met een westerse badkamer en balkon. Veel mogelijkheden om buiten en binnen gezellig en rustig te zitten. Een echte aanrader!

• 9Silke en Lindsay21-11-2015

Aangenaam en ontspannen verblijf

Heel hartelijke ontvangst gehad. Ons verblijf was niet voorzien, maar werden wel met open armen ontvangen en in de watten gelegd. Zeer behulpzaam om tour uit te stippelen en om ons verder te helpen naar onze volgende bestemmingen. Ook informatie over Indonesië, de cultuur en de geschiedenis werd met plezier gegeven tijdens een lekker en ontspannende maaltijd. Heel verzorgd hotel, mooi uitzicht, nabij de Kampung. Niet echt makkelijk te vinden qua locatie, maar wel een pareltje.

• 9Harmen06-09-2015

Uitmuntend

Plek waar je flink tot rust komt, prachtig uitzicht. Goed gelegen voor uitstapjes (Tangkuban Prahu, Ciater, theevelden). Prima service, leuk personeel. Vervoer kan geregeld worden. Warm onthaal!

• 9Sophie06-09-2015

Buitengewoon goed

Hotel Villa Venetys is de perfecte locatie om helemaal tot rust te komen en om van de prachtige natuur te genieten. Prachtig uitzicht op berglandschap bij het ontbijt. Behulpzame gastheer en -vrouw zorgen voor een fijn verblijf.

• 10Sacha Goudswaard06-09-2015

fantastisch, onvergetelijk

Heerlijk schoon en goed verzorgd hotel met een prachtig uitzicht, fijne ruime kamers en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. We kregen allerlei goede adviezen over de bezienswaardigheden en het vervoer werd ook geregeld. Het eten was heerlijk. Kortom een onvergetelijke vakantie.

• 9Arnold Binnendijk01-09-2015

vriendelijk en aangenaam hotel

Prachtig uitzicht op de bergen rondom. Mooie schone kamers. Personeel heeft persoonlijke aandacht voor de gasten. Vanuit hier zijn veel excursies mogelijk.

• 9Sabrina Anderes25-09-2014

On top of the hill

I stayed with my children four nights in June/July to visit friends in Bandung. We were picked up by a chauffeur in Jakarta from the airport and arrived in Lembang on top of the hill at a such peaceful place. Bandung is a 3 million city and at the end of the day, you are glad you let the traffic behind. We had a big room, very clean and comfortable with large bathroom. We could discuss everything with the manager planning our trips. Even during Ramadan, we felt no limitations. Very friendly staff. You have to pay cash.

• 9L.T.21-09-2014

Hotel met huiselijke karakter met koloniale sfeer

Een mooie villa met huiselijke karakter. De kamers zijn ruim en schoon. Het ligt alleen wat afgelegen, niet zichtbaar van de grote weg. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat wij geen diner kunnen gebruiken, ons is telefonisch verteld om eerst elders te eten voordat wij naar het hotel gaan, vandaar geen score over het eten. In het hotel aangekomen zagen wij toch mensen te dineren, wij zijn dus enigszins teleurgesteld dat wij zelf niet mochten dineren. Geen wifi bereik in de kamers.

• 10Desiree28-07-2012

Mooie villa met ale luxe

Je moet echt weten dat je hier naar toe gaat, zelf zul je het niet zo snel vinden als je rondtrekt. Ligt wat afgelegen op een heuvel.Hier aangekomen werden we zeer hartelijk ontvangen. En wat een prachtige villa en mooie inrichting.

Het ontbijt en avondeten waren heerlijk. En dan de kamers, schoon en mooi ingericht. Je kunt er zelfs biljarten, muziek luisteren en de boekenkast staat vol met Nederlandse boeken.

Aanrader is 's ochtends vroeg op te staan en van de zonsopgang te genieten. Een betje mysterieus met de lage bewolking erbij.

• 8Mai23-05-2011

Heerlijk mooi en rustig

Grote kamers, behulpzaam personeel, alleen Wifi kreeg niemand aan de praat

Hotel Villa Venetys info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden