Villa Ditya

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

3 weken genieten!

Cornelis, Brigitte
24-7-2013

Wat een geweldige villa en fantastisch personeel. In 3 weken hebben we alles kunnen doen en laten zoals we dat wensten. Met een gehandicapte reisgenoot was dit een fantastische plek. En slechts 3 kwartier uur rijden van Yogyakarta met de taxi. Ook deze taxi-service was prima. Op ieder gewenst moment konden we de de trips maken die we zelf bedachten. Om de dag namen we een rustdag thuis. Heerlijk rondgefietst en gewandeld in de omgeving en van tijd tot tijd afkoelen in het zwembad. Vanaf het dakterras op- de garage heb je een enerverend uitzicht op de wijde omgeving, inclusief de Merapi.

Het personeel spreekt Engels, de eigenaar van taxibedrijf ook Nederlands. De eigenaar van de villa regelde voor ons alles naar wens, bijvoorbeeld ook een kok die alle ontbijten, lunches en diners kon verzorgen. Aangezien de villa in 2012 werd opgeleverd was alles prima in orde. Voor alle bezienswaardigheden in en ruim om Yogyakarta vinden wij deze villa meer dan geschikt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ditya in Klaten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ditya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Ditya scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.