Villa Ditya

Met vrienden

Leven als een filmster!

Frans Kouwenhoven
19-9-2018

Wij (5) hebben 5 dagen in villa Ditya verbleven, Super, we raden het iedereen aan.

Als je Yogyakarta een paar dagen wilt zien, dan zul je genieten van deze kalme, rustige plek net aan de rand van Klaten en met uitzicht op de grote vulkaan Merapi. Het is 45 min voor een reis met de auto naar hartje Yogyakarta. Dit is + want je bent snel bij Borobudur 45 min en Prambanan 15 min., ook leuk om Klaten te bezoeken. Jogja de schoonste en mooiste stad van Java. Het vliegveld 40 minuten.

De prachtige villa, met mooi zwembad , een sprookjes tuin, een veranda. alles is koninklijk. Het wordt netjes bij gehouden door Minul en staf. De villa is uitgerust als een hoge beoordeelde hotel. Maar niet de hoge hotelprijzen!! :-), U zult echt genieten van de heerlijke avonden in uw tuin, met diner aan huis! Voor tochten is er veel informatie, en een en een goed contact met een zeer veilige en goede chauffeur / gids. ongeveer 35 euro per dag !!) DOEN!

Nooit meer.

Sicco
6-9-2018

Helaas is vlak naast het huis een zaalvoetbalhal gekomen die op de uitzichtfoto niet staat. Het uitzicht wordt daardoor flink belemmerd. Tevens wordt er dagelijks van de hal gebruik gemaakt met roepen, schreeuwen enz. Tevens blijkt de geluidsinstallatie van de hal vrij beschikbaar en wordt er urenlang geschreeuwd, gekrijst, stemmetjes gedaan. Dat begint halverwege de middag tot diep in de avond. Tevens hangt er aan de voorkant van de hal een felle schijnwerper die ook de tuin en het terras van het huis in het licht zet. De omgeving van het huis voldoet niet wat de foto's van Villa Ditya beloven en wij zijn na 1 dag noodgedwongen vertrokken vanwege de geluidsoverlast.

Vincent, Eigenaar, 15-9-2018

Beste Sicco en Monique,

Zoals reeds uitvoerig met jullie besproken is de hal tijdelijk en was het een paar avonden luidruchtig ivm de festiviteiten voor Onafhankelijksheidsdag. We weten dat jullie ontzettend gestrest waren ivm de aardbevingen op Lombok.Jammer dat jullie zo reageren terwijl we jullie toch een refund hebben gegeven om de zaak zo goed mogelijk op te lossen. Zoals op onze website en andere sites staat te lezen hebben we ontzettend veel tevreden gasten.

3 weken genieten!

Cornelis, Brigitte
24-7-2013

Wat een geweldige villa en fantastisch personeel. In 3 weken hebben we alles kunnen doen en laten zoals we dat wensten. Met een gehandicapte reisgenoot was dit een fantastische plek. En slechts 3 kwartier uur rijden van Yogyakarta met de taxi. Ook deze taxi-service was prima. Op ieder gewenst moment konden we de de trips maken die we zelf bedachten. Om de dag namen we een rustdag thuis. Heerlijk rondgefietst en gewandeld in de omgeving en van tijd tot tijd afkoelen in het zwembad. Vanaf het dakterras op- de garage heb je een enerverend uitzicht op de wijde omgeving, inclusief de Merapi.

Het personeel spreekt Engels, de eigenaar van taxibedrijf ook Nederlands. De eigenaar van de villa regelde voor ons alles naar wens, bijvoorbeeld ook een kok die alle ontbijten, lunches en diners kon verzorgen. Aangezien de villa in 2012 werd opgeleverd was alles prima in orde. Voor alle bezienswaardigheden in en ruim om Yogyakarta vinden wij deze villa meer dan geschikt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ditya in Klaten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ditya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.