Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Bugis Kalibaru

We hebben de beste aanbieders voor Villa Villa Bugis Kalibaru voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 35 reviews
+55

9.2FenomenaalScore uit 35 reviews
  • 9.4Inrichting
  • 9.6Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Villa Bugis Kalibaru

• 9Chris27-03-2018

Kan het iedereen aanraden.

Prettig verblijf. Mooie ruime kamers en prima sanitair. Erg vriendelijk en service gericht personeel. Goede kok/keuken.

• 9Florence en Daphne16-07-2017

Heerijke accomodatie

Goed verzorgde accommodatie! Kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien: goede douche, goede airco en prima bedden. Vriendelijk personeel en aan de keuken kun je je wensen voor het diner doorgeven. Heerlijke accommodatie om tot rust te komen en Java te leren kennen.

• 9Marcel06-09-2015

Fantastisch paradijsje!

Na een weekje Bali, Kuta is het een verademing om bij Villa Bugis van de rust te genieten! De villa zelf is prachtig, de kamer is lekker ruim en van alle gemakken voorzien, het zwembad is groot en schoon, de jacuzzi is heerlijk en het eten fantastisch! Daarnaast is het personeel super vriendelijk en behulpzaam! De excursies waren geweldig, s'nachts naar kawah ijen is echt een aanrader, het blauwe licht, de opkomende zon en het uitzicht waren indrukwekkend, ook het bezoek aan plantages en de wandeling in de omgeving waren erg leuk! Kortom echt een aanrader voor iedereen!

• 0Marianne Vroemen29-08-2015

Geweldige accommodatie!

Wij verbleven 3 nachten in Villa Bugis met 2 gezinnen en hebben een fantastische tijd gehad. De omgeving is prachtig, het personeel zeer zorgzaam en de Villa en tuin met zwembad zijn supermooi. We hebben met Saliman door de rijstvelden gewandeld en met een gids de Ijen-vulkaan bezocht. Achteraf hadden we langer moeten boeken want er was zoveel te zien en zoveel om van te genieten. We raden iedereen deze fantastische plek aan. Familie de Jong en Familie Vroemen

• 9Perridon22-08-2015

Genieten

Heerlijk bijgekomen in Villa Bugis. Sfeervol ingerichte kamers, lekker eten en rust. Verbleven hier met het gezin.

• 10Jeroen18-08-2015

Heerlijk verblijf

Na bijna 2 weken op Java te hebben rondgereisd was het heerlijk uitrusten in Villa Bugis. Vanuit hier nog 2 excursies geregeld die ook goed zijn bevallen, voornamelijk de Ijen-excursie. Eten was heerlijk, personeel was uiterst behulpzaam en vriendelijk. Voor ons was het dus een plus dat het zo rustig was.

• 9Dirk & Corianne Blom08-09-2014

Geweldig!

Na 2 weken reizen op Java is Villa Bugis een heerlijke plek om uit te rusten! Wat hebben we het geweldig gehad! Heel vriendelijk personeel, schone ruime kamers, heerlijk eten en op de koop toe een geweldige plaats om daar vandaan mooie uitstapjes te maken. Een plaats om zeker terug te komen!

• 8Eric Kreupeling en Loes Franken16-08-2014

geweldige accomodatie

We hebben van 28 tot 29 juli overnacht bij Villa Bugis. Geweldige tijd gehad: goed eten, prachtige kamers, rust (er zijn maar drie kamers). Het personeel is vriendelijk. Mooie locatie om tot rust te komen na rondreis door Java. We hadden graag langer willen blijven

• 9Gerd Moonen23-06-2014

Echt vakantie...

Villa Bugis was uitstekend, ruime kamer, zeer vriendelijk personeel, de uitstap naar de plantage was schitterend met een degelijke uitleg. De andere kamers waren niet bezet, dus we hadden 't zwembad voor ons alleen.

Ontbijt was zeer lekker, avondmaal ook. Mooi zwembad

• 7Ratan Groot18-06-2014

Heerlijk

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf. Wij waren enorm blij dat wij een extra kamer erbij mochten hebben daar de gehele accomodatie geheel voor onze beschikking was. Geweldig lief en zorgzaam personeel. De ligging is meer een persoonlijk item daar ik slecht ter been ben. Over het geheel genomen top allemaal. Tip voor de eigenaars: blijf niet te lang weg soms ebt dan de saamhorigheid van de staff wat weg...

Villa Villa Bugis Kalibaru info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jalan Putri Gunung 102, 3361 XA