8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Sultan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Sultan in het Nederlands

Geen Hilton meer

Rob, 9-3-2009

Goed hotel, heet nu dacht ik Sultan en maakt dus geen deel meer uit van de Hilton chain. Lokatie is naast de (toll) snelweg, dus voor je rust hoef je hier niet heen. Echter, er is voldoende gelegenheid om te ontspannen, tennis courts, goeie fitness ruimte, groot zwembad en spa etc etc

Wij hebben in april 2 nachten in dit hotel overnacht

Jeffrey en Petra, 3-8-2004

Wij hebben in april 2 nachten in dit hotel overnacht. Dankzij een kortingsvoucher van een indonesisch familielid konden we hier goedkoop verblijven. Superde luxe hotel, vriendelijke mensen. Hoge prijzen in de bar, zeker voor indonesische begrippen. De kamers zijn prachtig, met een fijne luxe badkamer.

De ligging is niet ideaal, je moet zelf een auto hebben of een taxi nemen, openbaar vervoer is er bijna niet. De constante files rondom het hotel zijn een bron van ergernis, maar dat geldt eigenlijk voor heel Jakarta.

Het hotel zelf is een topper, maar als je de volle mep moet betalen behoorlijk aan de prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Sultan in Jakarta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Sultan scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.